Jaki akumulator
Moderator: luk4s7
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: Jaki akumulator
Wyjaśniam że ten co padł to oryginał toyoty. Yuasa mam ale w motocyklu i nie wiem nic na ich temat . Wiem że ktoś wie więcej ale nie poznaliśmy się, chyba.
Re: Jaki akumulator
Nudzio - nowy klubowicz.
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: Jaki akumulator
Chyba zostanę przy Karta 580 901 080 F21 80 800 0 1 315 175 190 B13 22,5 115AGM
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8424
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Jaki akumulator
Jak na razie Yuasa ma opinię najlepsziejszych aku na rynku - w sensie najmniejsza awaryjność. A aku ktore nie ulega awarii - cóż, po prostu działa jak ma działać ...
Ja też mam teraz temat wymiany aku, i idzie właśnie Yuasa.
Marku - jeżeli masz na stałe podpięte odbiorniki zdolne głęboko rozładować baterię - to najrozsądniejsza opcja to dwa aku z separatorem. Ten główny normlalny, typowo trakcyjny, ten drugi głębokiego rozładowania, np. seria marine bannera.
Te aku mają po prostu inną filozofię budowy. Baterię głębokiego rozładowania można używać jako trakcyjną - ale tak naprawdę nieszczególnie lubi ona silne obciążenia chwilowe (akurat przy benzyniaku udar rozruchowy nie jest wielki, ale w dieslach jest spory). Ale - jak ją rozładujesz lodówką - to i tak rano auta nie odpalisz ...
Natomiast typowa bateria trakcyjna radzi se spokojnie z udarem - ale nie lubi głębokiego rozładowania, i zejście poniżej 8V zaczyna trwale niszczyć płyty.
Dlatemu do takich zastosowań najlepiej dwa.
Ja też mam teraz temat wymiany aku, i idzie właśnie Yuasa.
Marku - jeżeli masz na stałe podpięte odbiorniki zdolne głęboko rozładować baterię - to najrozsądniejsza opcja to dwa aku z separatorem. Ten główny normlalny, typowo trakcyjny, ten drugi głębokiego rozładowania, np. seria marine bannera.
Te aku mają po prostu inną filozofię budowy. Baterię głębokiego rozładowania można używać jako trakcyjną - ale tak naprawdę nieszczególnie lubi ona silne obciążenia chwilowe (akurat przy benzyniaku udar rozruchowy nie jest wielki, ale w dieslach jest spory). Ale - jak ją rozładujesz lodówką - to i tak rano auta nie odpalisz ...
Natomiast typowa bateria trakcyjna radzi se spokojnie z udarem - ale nie lubi głębokiego rozładowania, i zejście poniżej 8V zaczyna trwale niszczyć płyty.
Dlatemu do takich zastosowań najlepiej dwa.
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: Jaki akumulator
Dzisiaj włożyłem Yuasa i może ktoś jest chętny na ten akumulator . Po dotknięciu miejsca stwierdzam że jest tam przestrzeń nawet na ciut większy aku a w takim wypadku poszedłbym w technoslogię 2 w 1 i przynajmniej miałbym to przetestowane