Wersje 4Runnera IV generacja
Moderator: luk4s7
Wersje 4Runnera IV generacja
Jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami wyposażenia?
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: Wersje 4Runnera IV generacja
Fachowcem nie jestem ale Mr Google na pewno wie
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_4Runner" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toyota-4runner.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_4Runner" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toyota-4runner.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wersje 4Runnera IV generacja
Znaczy SR5 to bazowe wyposażenia a Limited najwyższe?
- Northern Sun
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 sty 2008, 07:09
- Kontakt:
Re: Wersje 4Runnera IV generacja
generalnie to chcesz celowac w trail edition, i raczej w Canadian Version, bo jest lepsza niz US just a friendly reminder
Re: Wersje 4Runnera IV generacja
myślę ze tu masz dużo informacji
http://www.top4runners.com/runhist/runhist42003.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.top4runners.com/runhist/runhist42003.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wersje 4Runnera IV generacja
Wersje SR5, Sport Edition, i Limited - tak, na top4runners.org jest wszystko...
SR5 dla ludu, Sport ( mam takiego teraz ) z ZAJEBISTYM zawieszeniem X-REAS, i Limited - z wbudowanym w basenem i lotniskiem na helikopter.
Wszystkie są z V6 1GR-FE ( genialny ) na 4x2 i 4x4, oraz z V8 2UZ-FE ( jeszcze genialniejszy , tylko jako stały 4x4.
Wyposażenie standard jak w Bentley'u, a do tego do tego lista opcji na ok. 4,5 km...
Po stokroć wolę go od 120'ki przez napęd 4x4 z odłączonym przodem, mniejszą o 200- 300 kg masę i 4.0L V6 VVTi pod machą... Od 0-100 w c.a 7,6 - 7.8 sek, a 120'ka z tym motorem ok. 9,5 sek...
Napis SPORT EDITION na drzwiach kierowcy i pasażera, dzięki liftowi 3 cale, wisi teraz na wysokości oczu kierowców na sąsiednim pasie, i pobudza do działania chłopaków w BMW, Mietkach i co mocniejszych Audi... Biedacy, nie wiedzą że zestopniowanie skrzyni A340F ( mój to '04 rok, od '05 jest A750F ) jest takie, że setka jest dość szybko jak na takie auto, no bo umówmy się że 7 sek z hakiem naprawdę niewiele dużych 4x4 potrafi, ale 60-70 km/h na pierwszym biegu w ok. 3 sek, powoduje że BMW 330i ( tak na oko 2 - 3 letnie ) mimo że bardzo stara się jego kierownik zostaje o 2 - 3 długości... Jak osiągnę setkę, to odpuszczam, a oni za WSZELKĄ cenę dolatują do mnie i albo przeskakują i wjeżdżają przede mnie, albo doganiają i jadą o pół długości z tyłu żeby się dyskretnie przyjrzeć CO TO KUFA JEST ????, nie narażając się na poniżającą konfrontację wzrokową
Na wiosnę wsadzę mu kompresor ( supercharger ), ale nie TRD taki jak miałem w 3 generacji, ale inny japoński, z zajebistym patentem w postaci ELEKTRYCZNEGO SPRZĘGŁA. Jak chcesz masz doładowanie, a jak nie to nie.
Seryjne kopresor od TRD do niego kosztuje nowy 3800 - 4000 papierów + koszta a to za dużo. Używkę trafi - zapomnij.
A on daje 304 konie i ok. 455 Nm. Są jeszcze Rotrexy duńskie na 354 i 409 koni, ale też drogie. Ja kupiłem używkę w Japonii od rzędówki 1G-GTE, i z małymi rzeźbami podejdzie, bo miejsca pod machę jest jeszcze na na boiska do kosza.
Jak trafi pod maskę, to te 350 - 400 koników zamierzam ujeżdzać Wtedy będzie się działo...
Jednak co do 4Runnerów - muszę się Wam, chłopaki do czegoś przyznać...
Otóż oprócz tej 4 gen, wszedłem w posiadanie 4 sztuk 3 generacji ( 3 x 5VZ-FE i jeden anglik - a naprawdę oryginalny japończyk Hilux Surf z 1KZ-TE - już prawie po przekładce i jednej Tacomy DubleCab z 5VZ-FE.
Właśnie zbieram graty, poważnie je remontuje i modyfikuje, przygotowuję do organizowania wypraw i wypożyczania. Na wiosnę, max lato te 5 maszyn będzie wyglądało jak mój poprzedni 4Runner ( nie znający tematu odszukają na forum z łatwością ) i w towarzystwie kilku jachtów będzie służyło do organizacji imprez żeglarsko-off-roadowych dla firm, rodzin, grup, ect.
A że mieszkam w Szczecinie, i mam Zalew czyli największy akwen wewnętrzny z wyjściem na morze w tej części Europy, to zapraszam chłopaki z rodzinami, firmami i kim chcecie. Auta będą profesjonalnie przygotowane, choćby na biegun lub do RPA, będziemy robić zawody typu "drift w błocie" czy "napad na konwój" ( paintball w czasie pogoni 4Runnerami po bezdrożach , potem żagle na ostro lub lajtowo, a wieczorem ogniska itd. Centrala będzie na Wolinie, ew. w Międzyzdrojach.
Pozd.
Robert
SR5 dla ludu, Sport ( mam takiego teraz ) z ZAJEBISTYM zawieszeniem X-REAS, i Limited - z wbudowanym w basenem i lotniskiem na helikopter.
Wszystkie są z V6 1GR-FE ( genialny ) na 4x2 i 4x4, oraz z V8 2UZ-FE ( jeszcze genialniejszy , tylko jako stały 4x4.
Wyposażenie standard jak w Bentley'u, a do tego do tego lista opcji na ok. 4,5 km...
Po stokroć wolę go od 120'ki przez napęd 4x4 z odłączonym przodem, mniejszą o 200- 300 kg masę i 4.0L V6 VVTi pod machą... Od 0-100 w c.a 7,6 - 7.8 sek, a 120'ka z tym motorem ok. 9,5 sek...
Napis SPORT EDITION na drzwiach kierowcy i pasażera, dzięki liftowi 3 cale, wisi teraz na wysokości oczu kierowców na sąsiednim pasie, i pobudza do działania chłopaków w BMW, Mietkach i co mocniejszych Audi... Biedacy, nie wiedzą że zestopniowanie skrzyni A340F ( mój to '04 rok, od '05 jest A750F ) jest takie, że setka jest dość szybko jak na takie auto, no bo umówmy się że 7 sek z hakiem naprawdę niewiele dużych 4x4 potrafi, ale 60-70 km/h na pierwszym biegu w ok. 3 sek, powoduje że BMW 330i ( tak na oko 2 - 3 letnie ) mimo że bardzo stara się jego kierownik zostaje o 2 - 3 długości... Jak osiągnę setkę, to odpuszczam, a oni za WSZELKĄ cenę dolatują do mnie i albo przeskakują i wjeżdżają przede mnie, albo doganiają i jadą o pół długości z tyłu żeby się dyskretnie przyjrzeć CO TO KUFA JEST ????, nie narażając się na poniżającą konfrontację wzrokową
Na wiosnę wsadzę mu kompresor ( supercharger ), ale nie TRD taki jak miałem w 3 generacji, ale inny japoński, z zajebistym patentem w postaci ELEKTRYCZNEGO SPRZĘGŁA. Jak chcesz masz doładowanie, a jak nie to nie.
Seryjne kopresor od TRD do niego kosztuje nowy 3800 - 4000 papierów + koszta a to za dużo. Używkę trafi - zapomnij.
A on daje 304 konie i ok. 455 Nm. Są jeszcze Rotrexy duńskie na 354 i 409 koni, ale też drogie. Ja kupiłem używkę w Japonii od rzędówki 1G-GTE, i z małymi rzeźbami podejdzie, bo miejsca pod machę jest jeszcze na na boiska do kosza.
Jak trafi pod maskę, to te 350 - 400 koników zamierzam ujeżdzać Wtedy będzie się działo...
Jednak co do 4Runnerów - muszę się Wam, chłopaki do czegoś przyznać...
Otóż oprócz tej 4 gen, wszedłem w posiadanie 4 sztuk 3 generacji ( 3 x 5VZ-FE i jeden anglik - a naprawdę oryginalny japończyk Hilux Surf z 1KZ-TE - już prawie po przekładce i jednej Tacomy DubleCab z 5VZ-FE.
Właśnie zbieram graty, poważnie je remontuje i modyfikuje, przygotowuję do organizowania wypraw i wypożyczania. Na wiosnę, max lato te 5 maszyn będzie wyglądało jak mój poprzedni 4Runner ( nie znający tematu odszukają na forum z łatwością ) i w towarzystwie kilku jachtów będzie służyło do organizacji imprez żeglarsko-off-roadowych dla firm, rodzin, grup, ect.
A że mieszkam w Szczecinie, i mam Zalew czyli największy akwen wewnętrzny z wyjściem na morze w tej części Europy, to zapraszam chłopaki z rodzinami, firmami i kim chcecie. Auta będą profesjonalnie przygotowane, choćby na biegun lub do RPA, będziemy robić zawody typu "drift w błocie" czy "napad na konwój" ( paintball w czasie pogoni 4Runnerami po bezdrożach , potem żagle na ostro lub lajtowo, a wieczorem ogniska itd. Centrala będzie na Wolinie, ew. w Międzyzdrojach.
Pozd.
Robert
Re: Wersje 4Runnera IV generacja
jadę sobie po szczecińcu moją t4r a tu nagle zza węgła wyskakuje 4R 4gen czarny, wysiada facet (skądś go znam...) i tak do mnie: - kupuje ten samochód. Zatkało mnie trochę ale zwoje mózgowe na 105% ustawiłem i już wiem skąd go znam!! z forum TLC a potem z jego stronki o 4R na wielkich kołach. No to odpowiadam -a dziękuję nie sprzedaje ale przez ciebie go kupiłem, (bo faktycznie tak było) i tak poznałem Roberta vel Sipoka....
Nie żebym się jakoś chciał tu uzewnętrzniać ale mój najdroższy brat zakupił 5gen 2012 i będę mógł coś powiedzieć o tym pudełku:) //jak da pojeździć//
zalet 3 gen nad 4gen widzę tyle że sporo części pasuje do 3gen od surfa dostępnego za bezcen w Anglium.
Nie żebym się jakoś chciał tu uzewnętrzniać ale mój najdroższy brat zakupił 5gen 2012 i będę mógł coś powiedzieć o tym pudełku:) //jak da pojeździć//
zalet 3 gen nad 4gen widzę tyle że sporo części pasuje do 3gen od surfa dostępnego za bezcen w Anglium.
Re: Wersje 4Runnera IV generacja
Hej,
Khann, tak było;)
Z zalet 3th nad 4th - zdecydowanie bardziej ciężarówka, w której każdym nerwem czujesz zachowanie maszyny bez pośrednictwa komputera, ciut, ciut mniejszy, za to o cal czy 2 wyższy prześwit seryjnie.
Z zalet 4th nad 3 th - zdecydowanie wyższy komfort a w wersji Sport Edition dzięki zawieszeniu X-Reas ( amory po przekątnej połączone hydraulicznie ) zachowanie w SZYBKIEJ jeździe na poziomie dobrej osobówki, silnik 1GR-FE $.0 ma 25% wyższą moc, 25% wyższy moment i 20% mniejsze spalanie niż 5VZ-FE 3.4.
Minus 4th - VSC i TRC za czułe - właśnie pracuje nad wyłącznikiem i włącznikiem tych funkcji bez OBDII.
Wg. opinii użytkowników od 1th do 5th z http://www.T4R.org" onclick="window.open(this.href);return false; - to 3th jest najlepsza w teren.
Khann, tak było;)
Z zalet 3th nad 4th - zdecydowanie bardziej ciężarówka, w której każdym nerwem czujesz zachowanie maszyny bez pośrednictwa komputera, ciut, ciut mniejszy, za to o cal czy 2 wyższy prześwit seryjnie.
Z zalet 4th nad 3 th - zdecydowanie wyższy komfort a w wersji Sport Edition dzięki zawieszeniu X-Reas ( amory po przekątnej połączone hydraulicznie ) zachowanie w SZYBKIEJ jeździe na poziomie dobrej osobówki, silnik 1GR-FE $.0 ma 25% wyższą moc, 25% wyższy moment i 20% mniejsze spalanie niż 5VZ-FE 3.4.
Minus 4th - VSC i TRC za czułe - właśnie pracuje nad wyłącznikiem i włącznikiem tych funkcji bez OBDII.
Wg. opinii użytkowników od 1th do 5th z http://www.T4R.org" onclick="window.open(this.href);return false; - to 3th jest najlepsza w teren.