Witam wszystkich, czy różnią się wymiarami zderzaki z 4-runner 92' i 96?
Niby inna generacja, a z wyglądu poza odblaskami nie różnią się niczym. Mimo wszystko wolę się upewnić
Pozdrawiam!
Zderzak tylny z 99' do 92'
Moderator: luk4s7
- Northern Sun
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 sty 2008, 07:09
- Kontakt:
Re: Zderzak tylny z 99' do 92'
z 99 to nie wiem, ale z 88/89 spasuje do 90/92 tylko musisz przeciac trzymaje na pol i wygiac w jedna strone z tego co pamietam a nie pamietam, temat genaralnie do ogarniecia
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8437
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Zderzak tylny z 99' do 92'
W drugiej generacji, czyli między '89 a '90 była drobna zmiana w w kilku punktach auta pod koniec '92. I były to w zasadzie duperele, ale przez to części nie zawsze pasują "bolt on" albo "plug in"
Zmianie uległa głownie instalacja elektryczna, znaczy zmieniono sporą ilość złączy na takie, jakie ówcześnie toyota stosowała w innych modelach produkowanych równolegle. Zmieniono też parę dupereli w silniku (napinacz paska rozrządu, zmiany w układzie chłodzenia), ale najważniejsza zmiana to światła. Z przodu, zamiast uniwersalnych prostokątnych (kompatybilnych z innymi modelami, jak hilux czy hiace) znalazły się takie duże profilowane, pasujące już tylko do 4Runnera. Z tylnej klapy zniknęły światła cofania, zostało za to jedno, czerwone, przeciwmgłowe, a lampy cofania zintegrowano z zespolonymi lampami w narożnikach.
Zderzak natomiast, poza optycznymi "udoskonaleniami" jest identyczny, jak chodzi o mocowania.
Zmianie uległa głownie instalacja elektryczna, znaczy zmieniono sporą ilość złączy na takie, jakie ówcześnie toyota stosowała w innych modelach produkowanych równolegle. Zmieniono też parę dupereli w silniku (napinacz paska rozrządu, zmiany w układzie chłodzenia), ale najważniejsza zmiana to światła. Z przodu, zamiast uniwersalnych prostokątnych (kompatybilnych z innymi modelami, jak hilux czy hiace) znalazły się takie duże profilowane, pasujące już tylko do 4Runnera. Z tylnej klapy zniknęły światła cofania, zostało za to jedno, czerwone, przeciwmgłowe, a lampy cofania zintegrowano z zespolonymi lampami w narożnikach.
Zderzak natomiast, poza optycznymi "udoskonaleniami" jest identyczny, jak chodzi o mocowania.