czesc.
mam na imie adrian, mam 30 lat i kupilem toyota, 2 w moim zyciu.
1 byla landcruiser hj61 4.0 d
dlugo mi sluzyla ale zgnila
teraz trafilem na auto o ktorym nic nie wiem, nigdzie nic nie pisza i nigdzie nie moge ich znalesc - 4unner 2.7 z motorem 3rzfe
czy ktos mi cos powie na temat tego auta jak z czesciami, awaryjnoscia?
byl to przypadek kupowalem inny samochod a ta toyota stala obok stan idealny lakier rama zero rdzy rok 1999 auto z usa w manualu.
dziekuje z gory i pozdrawiam
Witam i odrazu pytam
Moderator: luk4s7
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Witam i odrazu pytam
Witaj
Gratuluję zakupu.
Autko mechanicznie blizniak lc 95. Niestety tego silnika nie znam. Bardziej popularny w uk. Wiec z częściami chyba nie ma problemu do w niego.
Jakbyś miał szczegółowe pytania smialo pytaj. Mam 4R tylko że w benzynie.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Gratuluję zakupu.
Autko mechanicznie blizniak lc 95. Niestety tego silnika nie znam. Bardziej popularny w uk. Wiec z częściami chyba nie ma problemu do w niego.
Jakbyś miał szczegółowe pytania smialo pytaj. Mam 4R tylko że w benzynie.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 paź 2018, 17:29
Re: Witam i odrazu pytam
no wlasnie ten silnik 2.7 to benzyna. 16v dohc 160 konna
Re: Witam i odrazu pytam
Sebastian ma chyba ten motor w 120 - 2.7 benzynę 160 km. Jest aktywny na forum więc pewnie coś Ci skrobnie. Ma temat o swojej 120.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8438
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Witam i odrazu pytam
J12 ma już wersje vvti.
3RZ-FE to bardzo fajna jednostka - acz raczej dla aut o masie poniżej 2T. Brakuje momentu dla ciężkich modeli - i czuć to przy jeździe drogowej.
Części nie sa żadnym problemem - silnikowe w sensie. Jedyne co ten silnik wymaga do zwykłej eksploatacji to kable zapłonowe i świece - a te i tak kupuje sie w aso, bo zamienniki kabli to szrot, a świece sa tak masowo podrabiane (tudziesz poprzenoszone fabryki i spadek drastyczny jakości) - że nie idzie kupić już oryginałów denso czy boscha. W takiej jakości - jak sprzedaje aso.
3RZ-FE to bardzo fajna jednostka - acz raczej dla aut o masie poniżej 2T. Brakuje momentu dla ciężkich modeli - i czuć to przy jeździe drogowej.
Części nie sa żadnym problemem - silnikowe w sensie. Jedyne co ten silnik wymaga do zwykłej eksploatacji to kable zapłonowe i świece - a te i tak kupuje sie w aso, bo zamienniki kabli to szrot, a świece sa tak masowo podrabiane (tudziesz poprzenoszone fabryki i spadek drastyczny jakości) - że nie idzie kupić już oryginałów denso czy boscha. W takiej jakości - jak sprzedaje aso.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Witam i odrazu pytam
Ja mam u siebie kolejną generację tego silnika, dodane VVTi. U Ciebie ten motor ma jakies 150 kuni, u mnie podnieśli moc do 163 o ile sie nie mylę.Adrian_3dfx pisze:no wlasnie ten silnik 2.7 to benzyna. 16v dohc 160 konna
Generalnie te silniki miały doskonała opinie w stanach gdzie masowo montowano je do Toyoty Tacomy. Łańcuch rozrządu, prosty motor, nie ma co sie zepsuć. Gdybyś miał jakikolwiek problem to trzeba szukać na amerykańskich forach tam oni to maja opracowana każdą śrubkę w tym motorze. Nie wiem jak to jezdzi w manualu, w automacie dla mnie jest wystarczająco, na pewno ma wiecej jadu niż dychawiczne diesle sprzed epoki D4D.