3.4 98r automat > manual od czego skrzynia
Moderator: luk4s7
3.4 98r automat > manual od czego skrzynia
W zasadzie całe pytanie jest w temacie. Koledze chodzi po głowie swap z automatu na manuala i potrzebujemy skrzyni która pasowała by (najlepiej bez przeróbek) do silnika 5vzfe i miała reduktor z wyjściem po lewej stronie no chyba że wiecie o jakimś reduktorze który by pasował do skrzyni która jest w 4r 3.0 i miał wyjście na przedni wał z lewej.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8438
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: 3.4 98r automat > manual od czego skrzynia
Nie łapię. Do tego silnika są po prostu manualne skrzynki. Zakupić i założyć.
Jeżli problem ze znalezieniem dedykowanej - to zakupić od klekota J9 lub J12 lub hila po '05 (byle pięciobiegowa - R151F), i dzwon sprzęgła zapodać z 3VZ-E.
Taka konwersja generalnie nie robi problemów - poza jednym. Sprzęgło. Koło zamachowe do 5VZ-FE jest ciężko osiągalne, a przychodzące do tego sprzęgło 250mm cenowo zaczyna sie od tysiaka. Ja na takie koło zamachowe polowałem na allegro ... ze 3 lata
Jeżli problem ze znalezieniem dedykowanej - to zakupić od klekota J9 lub J12 lub hila po '05 (byle pięciobiegowa - R151F), i dzwon sprzęgła zapodać z 3VZ-E.
Taka konwersja generalnie nie robi problemów - poza jednym. Sprzęgło. Koło zamachowe do 5VZ-FE jest ciężko osiągalne, a przychodzące do tego sprzęgło 250mm cenowo zaczyna sie od tysiaka. Ja na takie koło zamachowe polowałem na allegro ... ze 3 lata