4Runner II gen. tylna szyba - szukam części lub pomysłu
Moderator: luk4s7
- Jake
- Moderator
- Posty: 2302
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: 4Runner II gen. tylna szyba - szukam części lub pomysłu
Moje stare byly szynami widmo - zdeintegrowane do reliktu xD
Re: 4Runner II gen. tylna szyba - szukam części lub pomysłu
Wrzuciłem ogłoszenie na Yotę Bazar aby tu nie zaśmiecać.
https://www.facebook.com/share/p/H6Nxbh ... tid=K35XfP
https://www.facebook.com/share/p/H6Nxbh ... tid=K35XfP
- Jake
- Moderator
- Posty: 2302
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: 4Runner II gen. tylna szyba - szukam części lub pomysłu
Dzieki, ale nic z powyzszych mi nie brakuje, a nie moja polka cenowa zeby wziac jako przydasie na moze kiedys.
Ale jakbys to mial wyrzucac bo zagraca magazyn, to powiedz - oplace kuriera
Ale jakbys to mial wyrzucac bo zagraca magazyn, to powiedz - oplace kuriera
- Jake
- Moderator
- Posty: 2302
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: 4Runner II gen. tylna szyba - szukam części lub pomysłu
Piaskowane i cynkowane w calosci:
- Załączniki
-
- 20240427_231405.jpg (110,96 KiB) Przejrzano 1041 razy
Re: 4Runner II gen. tylna szyba - szukam części lub pomysłu
O! Nie wiedziałem, że tak można. Zakładam, że nie jest to oczywiście ocynk ogniowy czyli cieńsza warstwa cynku. Malujesz to potem? I kolejne pytanie, jak czyściłeś?
Wczoraj szukałem firm czyszczących laserem i jest już zatrzęsienie takich usług, także mobilnych ale jeszcze nie próbowałem.
Wczoraj szukałem firm czyszczących laserem i jest już zatrzęsienie takich usług, także mobilnych ale jeszcze nie próbowałem.
Re: 4Runner II gen. tylna szyba - szukam części lub pomysłu
Czytanie ze zrozumieniem mi się kłania. Piaskowałeś
- Jake
- Moderator
- Posty: 2302
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: 4Runner II gen. tylna szyba - szukam części lub pomysłu
Bylo piaskowane ale scierniwem o dosc duzej gradacji, przez co powierzchnia nie jest najpiekniejsza, no ale to byl eksperyment. Jesli wyglad ma znaczenie to stanowczo lepiej sprawdzi sie tu szkielkowanie.
Nie, nie maluje. Elementy ocynkowane jest trudno malowac, poza tym zamki fabrycznie nie byly i nie powinny byc malowane. Cynk + smar sa w zupelnosci wystarczajacym zabezpieczeniem.
Ocynk oczywiscie galwaniczny. Tak samo jak srubki i nne pierdolki.
Nie, nie maluje. Elementy ocynkowane jest trudno malowac, poza tym zamki fabrycznie nie byly i nie powinny byc malowane. Cynk + smar sa w zupelnosci wystarczajacym zabezpieczeniem.
Ocynk oczywiscie galwaniczny. Tak samo jak srubki i nne pierdolki.
- Jake
- Moderator
- Posty: 2302
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: 4Runner II gen. tylna szyba - szukam części lub pomysłu
Stwierdzilem ze gra jest warta swieczki i zbaralem sie za przetestowanie pomyslu regeneracji podnosnika.
Rozebralem to co sie dalo latwo rozebrac - zamek i blaszke nad polksiezycami zebatymi mozna bezproblemowo odseparowac rozwiercajac zaklepane tulejki. Montaz z powrotem bedzie na sruby - sprawdzilem - lby nie beda przeszkadzac.
Optyimum byloby jeszcze odseparowac ramiona ale naprawde nie mam pomyslu jak je pozniej zamocowac z powrotem wiec odpuscilem.
Mysle natomiast ze mimo to uda sie to zrobic skutecznie i ladnie.
Podnosnik dokladnie odtluszczony i obdrapany ze starego smaru, jutro jedzie do piaskowania i po weekendzie majowym - do ocynkowni.
W tym momencie wyglada tak: I powiedzmy sobie szczerze - gorzej na pewno nie bedzie xD
Rozebralem to co sie dalo latwo rozebrac - zamek i blaszke nad polksiezycami zebatymi mozna bezproblemowo odseparowac rozwiercajac zaklepane tulejki. Montaz z powrotem bedzie na sruby - sprawdzilem - lby nie beda przeszkadzac.
Optyimum byloby jeszcze odseparowac ramiona ale naprawde nie mam pomyslu jak je pozniej zamocowac z powrotem wiec odpuscilem.
Mysle natomiast ze mimo to uda sie to zrobic skutecznie i ladnie.
Podnosnik dokladnie odtluszczony i obdrapany ze starego smaru, jutro jedzie do piaskowania i po weekendzie majowym - do ocynkowni.
W tym momencie wyglada tak: I powiedzmy sobie szczerze - gorzej na pewno nie bedzie xD