Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Dzisiaj jest 22 lut 2018, 0:59
www.mtmprofi.pl.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 23 kwie 2017, 12:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2016, 18:43
Posty: 33
Lokalizacja: Myślenice
Auto: 4R 3rd 3.4 V6
szulbor pisze:
Ja na dynamike nie narzekam, raczej zwawo sie zbiera, co do spalania 20l gazu 15-16benzynki. Ale to raczej wina prawej nogi i kol.

Grzechu ten z "zenonami" to moj A czemu pytasz?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka



Ten niedawno wystawiony pod Warszawą z xenonami to twój :?:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 kwie 2017, 13:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:29
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa/Płock
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm
długi pisze:
Do mojego poprzedni właściciel włożył xenony i dają radę. Jutro mogę zerknąć co to jest i dam znać. Okazuje się jednak że z nimi to nie taka prosta sprawa, ponieważ żeby przeszły przegląd i co najważniejsze kontrole drogowe muszą mieć system który je pozycjonuje (przy włączeniu świateł ksenony idą w górę a później opadają do właściwej pozycji) oraz spryskiwacze. Ja oczywiście nie mam ani tego, ani tego.

U mnie tez poprzedni właściciel je zainstalowal, ot taki sposób bo swiatla i tak trzeba bylo na polske dostosowac. Swieca ok, albo nawet za ok bo zdarza sie ze mi mrugaja z naprzeciwka, na przegladach przechodza bez problemu "test okularowy" a co do regulacji to nie ma, no tzn prawie nie ma bo opcja manualna jest. Dlatego też jak tylko znajdzie sie odpowiednia koncepcja to wrocic do h7.

Odnosnie ogloszenia, nie wiem nie widzialem, ale moja nie na sprzedaż.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 kwie 2017, 14:22 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5369
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Do mk3 są dostępne lampy z rynku arabskiego - nie mają literek E cośtam na szkle - ale sa to reflektory asymetryczne, dokładnie takie jak się stosuje w EU.

Zabija jednak ich cena, bo kosztuje to w serwisie około półtora tysia/sztuka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 kwie 2017, 15:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2016, 18:43
Posty: 33
Lokalizacja: Myślenice
Auto: 4R 3rd 3.4 V6
No to koncepcja jest :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2017, 10:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2015, 16:15
Posty: 98
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 4Runner 5VZ-FE
U mnie są koła 265/65/17, a nad błędami i danymi z OBD czuwa Scan Gauge II - bardzo pożyteczne urządzonko swoją drogą.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 gru 2017, 10:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2008, 8:09
Posty: 250
Lokalizacja: t.o
15 litrow na setke, i o zwijaniu asfeltu mozesz zapomnial ..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 lut 2018, 16:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2013, 23:28
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 1997 4Runner SR5 VZN185L
Wprawdzie 2 miechy od ostatniego postu, ale dorzucę moje trzy grosze.
Jak jeszcze jeździłem na benzynie (4 lata temu) to spalanie miałem od 11,9 do 17,2. Opony standartowe, nie AT-ki (były oryginalne hamerykanckie 265/70/R16, teraz są 265/65/R17).
Rekord to 9,1 w trasie pomiędzy Bazyleą a Warszawą (szedłem non stop na tempomacie ustawionym na 60 mph bo taki miałem akurat kaprys - nawet ciężarowe mnie brały).
Po założeniu gazu (STAG) spalanie po mieście w granicach 15-17 l. Tak w trasie standardowo (tempomat i Vmax=110kmh) to spalanie LPG było rzędu 13-15 - zależy gdzie i jaki gaz tankowałem.
Dopiero po przejechaniu 70 tys na gazie wtryskiwacze (HANA) zaczęły siadać i w Forfiterze obudził się smok! Teraz 19-20 l po mieście to norma.
Jeśli chodzi o kopa to jak konie nie uciekły i było ich jeszcze 185, to odlot miał niezły - w szczególności w trybie ECT. Asfaltu nie palił, ale zbierał się bardzo ładnie. Ale może pojechałem tak kilka razy - w końcu to nie jest rajdówka. Zerwać przyczepność było bardzo prosto: ECT, tryb 2x4, D i but. Wystarczyło. W trybie 4x4 udało mi się tylko raz zamielić kołami (no doooobra - w zimie na śniego-lodzie, więc się nie liczy).
To tyle z moich doświadczeń benzynowo-gazowych. Jak to mawiają Anglicy - hope this helps :-)

Pozdr,
Marek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group