Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 18 sie 2018, 13:57
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 14 gru 2017, 21:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2014, 19:47
Posty: 22
Witam,potrzebuję pomocy.Dwa lata temu kupiłem 4 Runner 5vz-fe ,mocno zaniedbana i marną instalacją gazową.Od momentu zakupu gaz odłączyłem i jeżdżę na benzynie.Od razu po zakupie miałem problem z pracą silnika na wolnych obrotach ,tak poniżej 1 tyś,były nierównomierne i telepało silnikiem.Wiosną zabrałem się za remont głowicy bo zauważyłem biały dym z tłumika.Okazało się że padła uszczelka na dodatek przez ten cholerny gaz między zaworami na środkowych cylindrach pękła głowica.Myślałem że problem z wypadaniem zapłonu i nierównomierną pracą silnika był związany z tą awarią.Głowica została zespawana i zregenerowana, mechanik złożył do kupy .Autko nabrało wigoru i dopóki się jedzie śmiga aż miło.Niestety na wolnych obrotach dalej wypada zapłon i telepie silnikiem na dodatek po regeneracji klepią mi zawory co wcześniej nie miało miejsca.Może ktoś ma jakieś pomysły bo będę musiał znowu wszystko wybebeszać.Dzięki


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 gru 2017, 8:12 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5606
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Kable świece, cewki. Kable i cewki - tylko oryginały, jak ma nie robić problemów. Świece zgodne ze specyfikacją serwisową.

To jest podstawa, i od tego trzeba zacząć. Ale, jeżeli po tym nadal będzie problem - to do sprawdzenia wiązki od impulsatorów, wału i wałka rozrządu.

Generalnie - te silniki się łatwo ogarnia, o ile ma się o silnikach benzynowych pojęcie :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 gru 2017, 15:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2014, 19:47
Posty: 22
Dzięki zacznę od świec i kabli,może podałbyś sprawdzone modele i producentów.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 gru 2017, 17:13 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5606
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Nie ma problemu. Toyota denso - producent. :wink:

Pisałem przecież - kable i cewki tylko oryginały.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 gru 2017, 22:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2014, 19:47
Posty: 22
Może ktoś z kolegów poleca jakiś warsztat w okolicach Lublina który ogarniałby toyotę 4 runner z 5vz-fe.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 11 mar 2018, 0:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2008, 8:09
Posty: 251
Lokalizacja: t.o
Ja Tez mialem podobny problem kiedys, pomijam ze rozdziabalem uszczelke pod manifoldem na 2 I pozbylem sie tych jednorazowych ala uszczelniaczy pomiedzy pierwsza a druga warstwa. Ogolnie problemem byla przepustnica, maf I chyba pvc z tego co pamietaj.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 www.tlc-camp.pl/produkt/kalendarz-tlc-20162017/


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group