Co jest sztywniejsze Dobinson czy OME?
Chcę przy okazji wymiany zrobić mały lift (+2") całości , przód +50/100 kg tył bez zmiany.
Co polecacie?
Dobinson czy Ome -> które sztywniejsze
Moderator: luk4s7
Re: Poziom obsługi ASO
Podobno Dobinson jest sztywniejszy tak twierdzą wszyscy dookoła ale nie jeździłem na OME
Mnie Dobek pasuje bo lubię twarde zawieszenie, poszukaj wątków o wymianie zawiechy bo już było
Mnie Dobek pasuje bo lubię twarde zawieszenie, poszukaj wątków o wymianie zawiechy bo już było
Re: Poziom obsługi ASO
Norrick - ja już dojrzałem do wymiany - nie ciekną Ci Dobki? bo podobno jakoś ostatni reklamacji jest na nie sporo, bo popuszczają?Norick pisze:Podobno Dobinson jest sztywniejszy tak twierdzą wszyscy dookoła ale nie jeździłem na OME
Mnie Dobek pasuje bo lubię twarde zawieszenie, poszukaj wątków o wymianie zawiechy bo już było
A może to tylko czarny PR OME?
Re: Dobinson czy Ome -> które sztywniejsze
Po jeździe z Norickiem wydaje mi się, że rzeczywiście Dobinson jest sztywniejszy. ( Norick, uprzedzając komentarz - moja racja jest najmojsza i jej będę się trzymał )
Możliwe też, że ze względu na różnicę w ET felg inne jest ramię powodujące ugięcie i stąd u mnie bardziej dobija ale to już chyba pod teorie spiskowe podchodzi.
Mam również wrażenie, że po roku jeżdżenia sprężyny ( OME ) lekko siadły . Wybierając dzisiaj chyba zdecydowałbym się na Dobinsona.
Możliwe też, że ze względu na różnicę w ET felg inne jest ramię powodujące ugięcie i stąd u mnie bardziej dobija ale to już chyba pod teorie spiskowe podchodzi.
Mam również wrażenie, że po roku jeżdżenia sprężyny ( OME ) lekko siadły . Wybierając dzisiaj chyba zdecydowałbym się na Dobinsona.
Re: Dobinson czy Ome -> które sztywniejsze
No coż co ja będę mówił o wyciekach jak u mnie po tym właśnie stwierdzono niesprawnośc amora jak się okazuje błednie
Wycieki to były plamy po zabezpieczeniu
Macie na forum Henia pytajcie go o Dobka
Natomiast jesli idzie o komentarze...to ja mam jeden do opisywanej sytuacji
"Kierownicę trzeba chwycić w mocne dłonie
Kiedy motor jak koń młody naprzód rwie"
I wiem że Twoja racja jest "najtwojsza"
Acha jeśli zaś idzie o pozostawianie tyłu bez ingerencji ...mam wrażenie że jazda z pustym podskakującym tyłem w plenerze może być powodem wystrzelenia fabrycznych amorów. ( mowa o butowaniu przy pustej pace po nierównościach).
Ale mogę sie mylić
Wycieki to były plamy po zabezpieczeniu
Macie na forum Henia pytajcie go o Dobka
Natomiast jesli idzie o komentarze...to ja mam jeden do opisywanej sytuacji
"Kierownicę trzeba chwycić w mocne dłonie
Kiedy motor jak koń młody naprzód rwie"
I wiem że Twoja racja jest "najtwojsza"
Acha jeśli zaś idzie o pozostawianie tyłu bez ingerencji ...mam wrażenie że jazda z pustym podskakującym tyłem w plenerze może być powodem wystrzelenia fabrycznych amorów. ( mowa o butowaniu przy pustej pace po nierównościach).
Ale mogę sie mylić