Ale to chyba dotyczy aktualnych modeliqberus pisze:Z ulotki wychodzi, że jeszcze systemami kontroli trakcji.
W 2009 w SR5 kontrola trakcji była tylko w 3.0
Zresztą zajrzyj tutaj - porównanie SR5 i DLX:
Moderator: luk4s7
- Quberus - to chyba nie tak - Hill nie ma międzyosiowego różnicowego - tzn, że jest przód z tyłem spięty na sztywno - jakby miał 100% blokadę - więc jakby zaskoczyło - musiałoby się przynajmniej po jednym kole na każdej osi kręcić - poprawcie mnie, jeżeli się mylę.qberus pisze:
Zważywszy, że Hilux nie ma blokady między osiowej to chyba nic dziwnego ? Skoro przednie koła miałeś zablokowane o beton to cały napęd szedł na tył przecież.
No właściwie w dużym uproszczeniu można przyjąć, że ma blokadęqberus pisze:Zważywszy, że Hilux nie ma blokady między osiowej to chyba nic dziwnego ? Skoro przednie koła miałeś
zablokowane o beton to cały napęd szedł na tył przecież.
Muszę założyć szybszy internetKwieczor pisze:
byłem pierwszy Ktomek
Przodu nie da się zakopać jak nie jest włączonyKwieczor pisze:- Quberus - to chyba nie tak - Hill nie ma międzyosiowego różnicowego - tzn, że jest przód z tyłem spięty na sztywno - jakby miał 100% blokadę - więc jakby zaskoczyło - musiałoby się przynajmniej po jednym kole na każdej osi kręcić - poprawcie mnie, jeżeli się mylę.qberus pisze:
Zważywszy, że Hilux nie ma blokady między osiowej to chyba nic dziwnego ? Skoro przednie koła miałeś zablokowane o beton to cały napęd szedł na tył przecież.
W opisanym przypadku obstawiałbym że właśnie przez zakopanie serwo nie dało rady ruszyć i nie dopięło przodu - daltego stara zasada mówi, że 4x4 wrzucamy zanim się zakopiemy a nie po fakcie
Gdyby przód miał mechanizm różnicowy moglibyśmy jeżdzić 4x4 po czarnym. A nie możemy.ktomek pisze:Przód zapinany jest na sztywno, ale sam przód jako taki sztywny nie jest.
Podobnie jak tył - również przód ma w sobie mechanizm różnicowy, ale nie ma mechanizmu pomiędzy przodem i tyłem
Czyli przy zapiętym przodzie musza się kręcić conajmniej jedno tylne i jedno przednie koło
To nie tak...mci pisze:Gdyby przód miał mechanizm różnicowy moglibyśmy jeżdzić 4x4 po czarnym. A nie możemy.
Rozumiem że na tyle mamy dyfer z LSD. Natomiast przód nie ma dyfra. Czyli oba przednie koła po właczenie przodu niezależnie czy z reduktorem czy b
Hile mają blokadę międzyosiową permanentnąqberus pisze:
Zważywszy, że Hilux nie ma blokady między osiowej to chyba nic dziwnego ? Skoro przednie koła miałeś zablokowane o beton to cały napęd szedł na tył przecież.