Strona 2 z 5

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 13:43
autor: KubaG
Kwiatec - opony i owszem jak te zjade - 33" chciałbym włożyć.
W terenie te 2" się mogą przydać - zwłaszcza na poligonie gdzie bywam dość często.

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 13:51
autor: Kwiatec
KubaG pisze:Kwiatec - opony i owszem jak te zjade - 33" chciałbym włożyć.
W terenie te 2" się mogą przydać - zwłaszcza na poligonie gdzie bywam dość często.
wydaje mnie się że raczej wątpię :mrgreen:
do jazdy na codzień na 33" to się chyba pochlastasz :mrgreen: ale jak panienka sobie zyczy. kupuj ome lub dobinsona i będziesz zadowolony

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 13:52
autor: STACHU
33" nie wejdzie bazując tylko i wyłącznie na lifcie 2' - o tym też było :twisted:


a koszty na PiT musisz liczyć około 4-5kpln żeby miało to sens.... (elementy resorujące i tłumiące + okoliczności) :idea:

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 13:54
autor: milczacy
W skrócie:
Dobinsons jest twardy
OME - miękki
Akurat tych 2 producentów kilku kolegów z forum posiada i chyba nie narzekają :)

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 13:56
autor: KubaG
Dzięki - czyli wychodzi na to, że min 5kpln trzeba by na to przeznaczyć.

Kwiatec - "panienka" ?

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 20:53
autor: Heniu
milczacy pisze:W skrócie:
Dobinsons jest twardy
A tam twardy od razu, owszem jest ale w stosunku do oryginału ale chyba też oczekuje się tego od tuningowego zawieszania. Co do kosztów to wymieniając z tyłu wieszaki zamiast resorów zamkniesz się w cenie 3400 zł (sprężyny + 4 szt amortyzatorów+wieszaki). Wymieniając resory wyjdzie ponad 5 tyś zwłaszcza przy całej reszcie z tym związanej, polibusze itd i wtedy na pusto to będzie twardo i nie istotne co zamontujesz czy OME czy Dobinsona itd. Na tym polega zaleta wydłużonych wieszaków a nie słyszałem do tej pory o połamanych resorach.

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 21:05
autor: kylon
Łamią się, łamią :wink:

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 21:15
autor: Heniu
A to psuje jedne ale nie łamią chyba tych resorów od turystyki offroadowej :wink:

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 21:16
autor: kylon
Od wożenia rupieci po wykrotach.

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 21:25
autor: Heniu
No to już wiem dlaczego coraz większe zainteresowanie resorami +600 kg :mrgreen:

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 21:29
autor: kylon
To raczej w związku z Camperami, których pojawia się u nas w kraju co raz więcej plus pojazdy specjalne. My na ten przykład sprzedawaliśmy zawieszenie ze sprężynami +500 kg na przód 8)

Re: Lift Hilusia

: 09 maja 2011, 21:48
autor: Rokfor32
Pewnie że się łamią, i to właśnie seryjne. Nawet nie trza specjalnie wiele szpeja dociążającego. Wystarczy autem trochę dynamiczniej po większych dziurach polatać, i resory możesz zamawiać w ciemno.

Generalnie miękcejsze resory (złożone z cieńszych piór) są bardziej odporne na pękanie. A trza pamiętać, że sztywność resora to nie to samo co jego nośność. Zależy jak jest pakiet poskładany.

Re: Lift Hilusia

: 12 maja 2011, 15:18
autor: Norick
Zdawałem sobie z tego sprawę doskonale(prawie) i dlatego zostałem przy fabrycznych, (niestety uniwersalność ze wszech miar pożądana). Natomiast jeśli pamięta sie o pewnych ograniczeniach to nie jest tragicznie. Jak zwykle wszystko zalezy od łacznika między pedałami a fajerą :mrgreen:

Re: Lift Hilusia

: 12 maja 2011, 15:43
autor: Kwiatec
Norick pisze:...... wszystko zalezy od łacznika między pedałami...
ciekawe co to za łącznik :mrgreen:

Re: Lift Hilusia

: 12 maja 2011, 15:51
autor: Norick
wykastrowałes kontekst... :mrgreen:
odpowiem Ci,to ...




Nokia Connecting :mrgreen: People