Lift Hilusia

Moderator: luk4s7

KubaG
Posty: 138
Rejestracja: 06 lut 2010, 13:30
Auto: Hilux D4d 2006 :)
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: KubaG »

Kwiatec - opony i owszem jak te zjade - 33" chciałbym włożyć.
W terenie te 2" się mogą przydać - zwłaszcza na poligonie gdzie bywam dość często.

Awatar użytkownika
Kwiatec
Klubowicz
Posty: 4385
Rejestracja: 15 gru 2008, 10:49
Auto: TOYOTA Hilux
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: Kwiatec »

KubaG pisze:Kwiatec - opony i owszem jak te zjade - 33" chciałbym włożyć.
W terenie te 2" się mogą przydać - zwłaszcza na poligonie gdzie bywam dość często.
wydaje mnie się że raczej wątpię :mrgreen:
do jazdy na codzień na 33" to się chyba pochlastasz :mrgreen: ale jak panienka sobie zyczy. kupuj ome lub dobinsona i będziesz zadowolony

Awatar użytkownika
STACHU
Posty: 429
Rejestracja: 14 maja 2009, 18:41
Auto: HILL D4D, '08
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: STACHU »

33" nie wejdzie bazując tylko i wyłącznie na lifcie 2' - o tym też było :twisted:


a koszty na PiT musisz liczyć około 4-5kpln żeby miało to sens.... (elementy resorujące i tłumiące + okoliczności) :idea:

Awatar użytkownika
milczacy
Posty: 2216
Rejestracja: 22 lut 2009, 15:01
Auto: Hilux 2008 wycieczkow?z
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: milczacy »

W skrócie:
Dobinsons jest twardy
OME - miękki
Akurat tych 2 producentów kilku kolegów z forum posiada i chyba nie narzekają :)

KubaG
Posty: 138
Rejestracja: 06 lut 2010, 13:30
Auto: Hilux D4d 2006 :)
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: KubaG »

Dzięki - czyli wychodzi na to, że min 5kpln trzeba by na to przeznaczyć.

Kwiatec - "panienka" ?

Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: Heniu »

milczacy pisze:W skrócie:
Dobinsons jest twardy
A tam twardy od razu, owszem jest ale w stosunku do oryginału ale chyba też oczekuje się tego od tuningowego zawieszania. Co do kosztów to wymieniając z tyłu wieszaki zamiast resorów zamkniesz się w cenie 3400 zł (sprężyny + 4 szt amortyzatorów+wieszaki). Wymieniając resory wyjdzie ponad 5 tyś zwłaszcza przy całej reszcie z tym związanej, polibusze itd i wtedy na pusto to będzie twardo i nie istotne co zamontujesz czy OME czy Dobinsona itd. Na tym polega zaleta wydłużonych wieszaków a nie słyszałem do tej pory o połamanych resorach.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: kylon »

Łamią się, łamią :wink:

Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: Heniu »

A to psuje jedne ale nie łamią chyba tych resorów od turystyki offroadowej :wink:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: kylon »

Od wożenia rupieci po wykrotach.

Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: Heniu »

No to już wiem dlaczego coraz większe zainteresowanie resorami +600 kg :mrgreen:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: kylon »

To raczej w związku z Camperami, których pojawia się u nas w kraju co raz więcej plus pojazdy specjalne. My na ten przykład sprzedawaliśmy zawieszenie ze sprężynami +500 kg na przód 8)

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: Rokfor32 »

Pewnie że się łamią, i to właśnie seryjne. Nawet nie trza specjalnie wiele szpeja dociążającego. Wystarczy autem trochę dynamiczniej po większych dziurach polatać, i resory możesz zamawiać w ciemno.

Generalnie miękcejsze resory (złożone z cieńszych piór) są bardziej odporne na pękanie. A trza pamiętać, że sztywność resora to nie to samo co jego nośność. Zależy jak jest pakiet poskładany.

Awatar użytkownika
Norick
Posty: 1333
Rejestracja: 07 gru 2008, 02:58
Auto: Haluks kozow?z
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: Norick »

Zdawałem sobie z tego sprawę doskonale(prawie) i dlatego zostałem przy fabrycznych, (niestety uniwersalność ze wszech miar pożądana). Natomiast jeśli pamięta sie o pewnych ograniczeniach to nie jest tragicznie. Jak zwykle wszystko zalezy od łacznika między pedałami a fajerą :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kwiatec
Klubowicz
Posty: 4385
Rejestracja: 15 gru 2008, 10:49
Auto: TOYOTA Hilux
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: Kwiatec »

Norick pisze:...... wszystko zalezy od łacznika między pedałami...
ciekawe co to za łącznik :mrgreen:

Awatar użytkownika
Norick
Posty: 1333
Rejestracja: 07 gru 2008, 02:58
Auto: Haluks kozow?z
Kontakt:

Re: Lift Hilusia

Post autor: Norick »

wykastrowałes kontekst... :mrgreen:
odpowiem Ci,to ...




Nokia Connecting :mrgreen: People

ODPOWIEDZ