Witam
Auto użytkuje od 3 lat jako fotograf, myśliwy, i takie tam wyprawy za miasto. Ostatnio zapodałem sobie jeden z wyższych wymiarów kary, czyli pierdzielnąłem swoim samochodem w swój
Dzwonek nie był duży, ale naderwało zderzak, poszedł halogen, belka poprzeczna przed chłodnica pękła, generalnie mało brakowało a bym spuścił wodę z samochodu.
I tak sobie "pomyślałem", że czas na zmiany. Auto stoi na najtwardszym ome i resorach custom, kółka AT 32x11,5R15.
Ponieważ zderzak ARB z homologacją jest bardzo drogi i niezbyt piękny, dlatego zdecydowałem się na zamówienie skrzynkowego. Oczywiście świadom jestem euro, homologacji, ubezpieczenia itd.
Pytania:
-jaka wyciagarka do hila, czy 12000lbs spokojnie starczy? Czy lepiej mieć zapas mocy, Escape i Bullface maja siłe uciągu taka samą, a różnica w mocy jest, Oczywiście świadomy jestem że uciąg nie bierze sie z samej mocy silnika. Jak mają sie te wyciągarki do siebie? Syntetyk czy stalówka i jaki akumulator?
Moi zderzakowi faworyci:
oraz
Nie planuję halogenów w zderzaku, ponieważ one pierwsze ulegają uszkodzeniu - przerabiałem chyba ze 4 razy
-chciałbym założyć większe kółka do hila, jakieś 33``. Zmiana przełożeń na 4,56 też wchodzi w grę.
Czy te kółka, wejdą do hila po zdjęciu chlapaczy przednich i podcięciu nadkola na feldze z odsadzeniem 30mm.
Nie chciałbym robić bodyliftu, ze względu na środek ciązkości i prowadzenie się samochodu chociaż jednym z powodów modyfikacji jest tez wygląd samochodu i nie chodzi tylko o ego kierownika furmanki
Dzięki za uwagę. Wszelkie sugestie mile widziane.
pozdrawiam
MJ