Hej
czy ktoś (Rokfor?) ma info czy mosty od froy B są w miarę wytrzymałe i czy podpasuje tylny do hila na tył
okazało się że mają takie same przełożenie 4,56
a piasta na 6 śrub - wiec chyba pasuje
most tyl od froty B do hila
Moderator: luk4s7
Re: most tyl od froty B do hila
Frota to Isuzu zatem rozstawy otworów na piaście będą takie same.
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: most tyl od froty B do hila
ale tylny most to jest dana44 4,56 ale były też 4,13
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2513
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: most tyl od froty B do hila
Pytanie czy jest wytrzymały
Bo hiluxowe -te od starych hilow sa mocne
Bo hiluxowe -te od starych hilow sa mocne
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8401
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: most tyl od froty B do hila
Konrad - weź se młotek, i palnij się porządnie w dynię, z takim pomysłem
Jedno łożysko piasty kosztuje do tego wynalazku tysiaka. A jakiekolwiek regulacje są u naszych wiejskich tunerów poza zasięgiem - w związku z czym 99% mostów z tego modelu to wyeksploatowane padliny. Zero wymiany oleju od nowości, a jak już był wymieniany przedni uszczelniacz wałka ataku - to most jest w rozsypce, bo ponownego zapodania nakrętki na loctite już nikt nie ogarniał.
Co insze mosty z montereya/troopera - mają tak samo słabo z historia serwisową - ale to już normalna japońska produkcja, i nie ma tam dziwacznych niespodzianek, typu łożyska w calowych wymiarach, czy łożyska piast ze zintegrowanym uszczelniaczem.
Jedno łożysko piasty kosztuje do tego wynalazku tysiaka. A jakiekolwiek regulacje są u naszych wiejskich tunerów poza zasięgiem - w związku z czym 99% mostów z tego modelu to wyeksploatowane padliny. Zero wymiany oleju od nowości, a jak już był wymieniany przedni uszczelniacz wałka ataku - to most jest w rozsypce, bo ponownego zapodania nakrętki na loctite już nikt nie ogarniał.
Co insze mosty z montereya/troopera - mają tak samo słabo z historia serwisową - ale to już normalna japońska produkcja, i nie ma tam dziwacznych niespodzianek, typu łożyska w calowych wymiarach, czy łożyska piast ze zintegrowanym uszczelniaczem.
Re: most tyl od froty B do hila
Poza tym sam uszczelniacz ataku tylko oryginał i kosztuje jakieś chore pieniądze.
Pomysł zacny inaczej...
Pomysł zacny inaczej...