GEN7 auto vs manual

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: GEN7 auto vs manual

Post autor: luk4s7 »

Z opon będziesz zadowolony! Miałem G012, mam BFG AT KO2 i trochę tęsknie za Geo. Odznaczają się większą kulturą pracy niż BFG choć są bardziej cywilne. G015 jest na pewno jeszcze lepsza.

Navi sobie daruj. Szkoda na to kasy nawet kupując nowe auto za xxxx szelestów. Smartfon i tak masz przy sobie i będziesz go montował w uchwycie zapewne. Używam NaviExperta w abonamencie za 50zł rocznie i jest lepszy niż Google Maps. Ale GM też daje radę a jest całkiem darmowy. Do tego Yanosik w tle i jazda.
Kupując żonie Aygo taniej było z nawigacją niż bez. Akurat promocja na pakiet z kilkoma innymi dodatkami które i tak chcieliśmy kupić. Na początku użyta ze 2 razy. Parę razy przeciągnęła żonę przez jakieś zadupia więc się wk.... i sama też używa ze smartfona. Nie ma informacji odruchu drogowym w czasie rzeczywistym ani ostrzegania o radarach i kontrolach, wypadkach itd.
Serio - szkoda kasy.

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: GEN7 auto vs manual

Post autor: Cruiser »

Ja też jestem ciekaw Geolandarów. Miałem starszy model i byłem bardzo zadowolony a w garażu leżą już 015 i czekają na wymianę.
Ta nawigacja w Touch 2&Go to totalna lipa. Też darowałbym sobie. Jak potrzebuję to i tak używam telefonu.

Awatar użytkownika
raff_pl
Posty: 38
Rejestracja: 04 wrz 2012, 23:55
Auto: KUN26
Kontakt:

Re: GEN7 auto vs manual

Post autor: raff_pl »

Temat navi juz zarzucilem, zwlaszcza ze moge wykorzystac uzbierane miles and more i odebrac garmina 64s za ~100 eur Obrazek Telefon i tablet z google maps/maps.me tez mam, wiec juz nie bede sobie glowy zawracal.

G015 wygladaja bardzo przyjemnie, mam wrazenie ze na moje pojazdowki beda idealne.

Obrazek

stilo
Posty: 49
Rejestracja: 30 lis 2008, 22:02

Re: GEN7 auto vs manual

Post autor: stilo »

Na G015 jeździłem po Ukraińskich Karpatach. W terenie niczym nie ustępują KO1 na których zrobiłem jakieś 150 tyś. Na czarnym nawet nie ma o czym mówić plus bezproblemowe wyważenie. Nie wiem jak szybko będzie znikał bieżnik. Pewnie coś za coś. Ogólnie polecam.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
raff_pl
Posty: 38
Rejestracja: 04 wrz 2012, 23:55
Auto: KUN26
Kontakt:

Re: GEN7 auto vs manual

Post autor: raff_pl »

Tak, panowie bardzo chwalili, ze latwo sie wywazaja, ogolnie mieli bardzo sobre zdanie o yokohama, a warto dodac, ze gumami nie handlowali. Na czarnym jest cicho jak na Duelerze, a bieznik bardziej agresywny, wiec jest super. Do testow poza asfaltem jeszcze chwila

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: GEN7 auto vs manual

Post autor: luk4s7 »

stilo pisze:Na G015 jeździłem po Ukraińskich Karpatach. W terenie niczym nie ustępują KO1 na których zrobiłem jakieś 150 tyś.
Dokładnie to samo miałem na G012 i również na Ukrainie. Koledzy na KO2 czy nawet na MT sami stwierdzili że moje opony dobrze robią (a były już po 4 latach użytkowania).

Wymieniłem je po 4 latach i 50k km więc faktycznie znikają szybciej niż BFG.
Nie mam z tym jednak najmniejszego problemu bo i tak zmieniam opony co 5 lat ze względu na starzenie się gumy. Zobaczymy jak będzie z KO2 choć mogę już nie mieć szansy się o tym osobiście przekonać.

Awatar użytkownika
raff_pl
Posty: 38
Rejestracja: 04 wrz 2012, 23:55
Auto: KUN26
Kontakt:

Re: GEN7 auto vs manual

Post autor: raff_pl »

Tymczasem dzis...
Obrazek

Awatar użytkownika
raff_pl
Posty: 38
Rejestracja: 04 wrz 2012, 23:55
Auto: KUN26
Kontakt:

Re: GEN7 auto vs manual

Post autor: raff_pl »

Zapomnialem sie pochwalic wynikiem zabudowy...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zabudowa kapitalna! Jestem superzadowolony! Nie cieknie! Moja corka po niej chodzila, sladow nie stwierdzilem Obrazek

Na Geolandarach zrobilem lekko ponad 10 kkm, sa naprawde swietne. Fakt ze terenu nie widzialy poza szutrami i odrobina piasku, ale w trasie sprawdzaja sie rewelacyjnie, a w lekkim terenie nie robia problemow. Jak na AT sa znosnie ciche, co przy hilu i jego slabym wyciszeniu moze miec zasadnicze znaczenie.
Peace!

ODPOWIEDZ