Silne wibracje przy dodawaniu gazu.

Moderator: luk4s7

Bananczyk
Posty: 89
Rejestracja: 03 wrz 2014, 12:46
Auto: Hilux 2009
Kontakt:

Silne wibracje przy dodawaniu gazu.

Post autor: Bananczyk »

Wróciłem z Bieszczad gdzie auto przez tydzień ganiało po górkach. Do tego doszedł przelot z pełnym zaladunkiem. Zauważyłem że przy bucie auto dostaje wibracji. Z początku najbardziej odczuwalne to było przy niskim biegu. Jak zacząłem się temu przygladać czuć to też na innych biegach, najbardziej przy dodawaniu gazu.
Sprawdziłem silnik, nie telepie go i siedzi sztywno przy wkręcaniu na obroty. Posprawdzałem każde z kół, czy się któreś nie poluzowało. Nurkowałem pod auto, żadnych luzów na wale, wszystko za co szarpałem siedzi sztywno.
Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być. Problem w tym że jestem teraz 600 km od miejsca zamieszkania co mocno komplikuje sprawy. We środę muszę wracać i nie mam zielonego pojęcia czy próbować wolno telepać się do domu. Tu gdzie jestem teraz jest słabo z mechanikami, znalazłem jedynie niedaleko okręgową stację kontroli pojazdów. Mam wrażenie że telepie nie od silnika ale jakby od środka do tyłu, dwa razy przy ruszaniu słyszałem jakiś pisk z tyłu z prawej strony.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Silne wibracje przy dodawaniu gazu.

Post autor: kylon »

Nie musi być luz na krzyżaku. Może stać na dębowo i też będzie telepać. Albo glina w kołach.

Bananczyk
Posty: 89
Rejestracja: 03 wrz 2014, 12:46
Auto: Hilux 2009
Kontakt:

Re: Silne wibracje przy dodawaniu gazu.

Post autor: Bananczyk »

Koła raczej są czyste i zrobiłem przelot 250 km po asfalcie zanim pojawiły się te objawy. Jutro bym podjechał do tej stacji pytanie tylko czy są w stanie zdiagnozować taką usterkę czy lepiej od razu lecieć do serwisu. Znalazłem serwis 4x4 niecałe 30 km ode mnie i tu drugie pytanie ile czasu przykładowo może zająć taka naprawa.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8299