Strona 1 z 1

Akcja serwisowa - poduszka kierowcy

: 30 maja 2017, 11:53
autor: milczacy
Właśnie wróciłem z wymiany napełniacza poduszki. Też dostaliście wezwanie?

Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy

: 30 maja 2017, 18:59
autor: Stanlej
Tak tak ja też dostałem. 15min zajęło w ASO.

Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy

: 01 lip 2017, 14:03
autor: peczu
Mój Hil jest od paru miesięcy na liście do wymiany, ale obok brak numeru części.
TMPL zabroniła ASO wymiany aż do momentu wpisania nr części na listę - nie płaci za to.
Co jakiś czas sprawdzam.

Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy

: 04 lip 2017, 15:34
autor: Norick
Wymieniona w czerwcu. Dostalem od Toyoty list z pogrozkami (ze wywali mi w pysk ta poduszka jak sie nie zjawie) Takata pikuje na gieldzie. W stanach 2,8 mln toyot wezwanych do serwisu. Dochodza jeszcze wadliwe airbagi lotnicze i inne firmy uzywajace ich wyrobow. Nieciekawie :?

Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy

: 18 lut 2018, 22:11
autor: wojtekpl
A czy i Was wszystkich, jak i o mnie, zapomnieli w TMP? Zgłoszenie poszlo tak dawno ze juz nawet nie pamietam kiedy....

Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy

: 18 lut 2018, 22:30
autor: DJ Hil-Lj70
Do mnie się zgłosili poprzez poprzedniego właściciela Hila i jestem po wymianie.
Zgłosiłem się do akcji serwisowej poprzez strone Toyoty i było zero odzewu...
Zadzwon to któregos serwisu autoryzowanego Toyoty to może w końcu wymienią...