Akcja serwisowa - poduszka kierowcy
Moderator: luk4s7
Akcja serwisowa - poduszka kierowcy
Właśnie wróciłem z wymiany napełniacza poduszki. Też dostaliście wezwanie?
Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy
Tak tak ja też dostałem. 15min zajęło w ASO.
Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy
Mój Hil jest od paru miesięcy na liście do wymiany, ale obok brak numeru części.
TMPL zabroniła ASO wymiany aż do momentu wpisania nr części na listę - nie płaci za to.
Co jakiś czas sprawdzam.
TMPL zabroniła ASO wymiany aż do momentu wpisania nr części na listę - nie płaci za to.
Co jakiś czas sprawdzam.
Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy
Wymieniona w czerwcu. Dostalem od Toyoty list z pogrozkami (ze wywali mi w pysk ta poduszka jak sie nie zjawie) Takata pikuje na gieldzie. W stanach 2,8 mln toyot wezwanych do serwisu. Dochodza jeszcze wadliwe airbagi lotnicze i inne firmy uzywajace ich wyrobow. Nieciekawie
Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy
A czy i Was wszystkich, jak i o mnie, zapomnieli w TMP? Zgłoszenie poszlo tak dawno ze juz nawet nie pamietam kiedy....
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: Akcja serwisowa - poduszka kierowcy
Do mnie się zgłosili poprzez poprzedniego właściciela Hila i jestem po wymianie.
Zgłosiłem się do akcji serwisowej poprzez strone Toyoty i było zero odzewu...
Zadzwon to któregos serwisu autoryzowanego Toyoty to może w końcu wymienią...
Zgłosiłem się do akcji serwisowej poprzez strone Toyoty i było zero odzewu...
Zadzwon to któregos serwisu autoryzowanego Toyoty to może w końcu wymienią...