Strona 5 z 7

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 22:58
autor: kylon
Wszystko czeka tylko zamontować nie ma komu.

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 23:23
autor: luk4s7
Mówiłem Ci już żebyś zmienił warsztat bo coś ostatnio mają problemy z terminami

Re: Hilux Revo

: 27 paź 2016, 23:53
autor: czobi
zmiana zawiasu to jest kosmiczna roznica,
jezeli kogos stac powinien to machnac koniecznie zwlaszca w pickupie
pamietam jak swoim hilem kompletnie nie czulem dokad jade , gdzie sa kola,
gdzie dupa , bujal sie potwornie jak stara kanapa. i pamietam ten moment
jak od Kylonesa odebralem auto na ome. dzizas! pozytywnie wyzsze
ale co najwzniejsze sztywne dzieki temu megaprzecyzja w prowadzeniu.
inna sprawa ze pickupy sa bardzo specyficzne , trzeba naprawde uwazac
miec czujnosc i zawsze troche odpuszcac jednak na zakretach vs auto z buda
taki urok , ale taczka fajna jest 8)

Re: Hilux Revo

: 28 paź 2016, 13:25
autor: kylon
Pikapem trzeba jeździć zawsze troszkę asekuracyjnie. A co do wersji. Jeśli SR5 w automacie to wyższa wersja to przód jest fabrycznie komfortowy a tył bardzo twardy. Jazda po tarce na pusto jest dość mało komfortowa. Po asfalcie super hiper ale równym. Małe asfalciki z nierównościami już gorzej.

Re: Hilux Revo

: 09 cze 2017, 11:41
autor: Gene

Re: Hilux Revo

: 09 cze 2017, 19:09
autor: kylon
Toyota niestety jeszcze nie ogarnia takowego. No ze dwa tygodnie temu nie było wciąż w ofercie.

Re: Hilux Revo

: 09 cze 2017, 22:17
autor: Rokfor32
Ja mam porównanie do mojego starego 4R, MK1. Też hil, w zasadzie. Oba sztywne mosty, i na obu osiach resory.

Takie "testy łosi" - to po prostu nie temat. Mimo znacznie mniejszego rozstawu kół, niż hile obecne - to auto nawet sie nie kiwało w ciasnych wirażach. Szło jak sportowa osobówka - prędzej drift niż bujanie kabina.

Ale - sztywność zawiasu na czterech resorach jest nieporównywalna do zawiasu niezależnego. Owszem, kiwania nie ma - ale jakość tłumienia, i jakość prowadzenia - nie ma czego porównywać. Na tarce to plomby z zębów wylatywały ... :mrgreen:

Sumując - fabryka postanowiła zrobić komfortową taczkę. Słabo wyszło ... :mrgreen:

Re: Hilux Revo

: 10 cze 2017, 08:50
autor: Gene
W autach 2017 wyszło lepiej. Jeździłem 2016 a teraz 2017 jest odczuwalna różnica. No i inżynierowie z Toyoty zrobili to:
https://youtu.be/y2QSogJj3ec

Re: Hilux Revo

: 10 cze 2017, 11:43
autor: luk4s7
Czy w związku z tym będzie modyfikacja aut wcześniejszych? Z tego co zrozumiałem to sprowadza się to do wrzucenia nowego softu do VSC i zmiana ciśnienia w oponach.

Re: Hilux Revo

: 10 cze 2017, 15:19
autor: kylon
No i jeszcze powinni nam szyby przednie powymieniać ;-) ale ja chyba nie chcę aby to robili. W katalogu nasze samochody mają czujnik deszczu. W realu nie.

Re: Hilux Revo

: 10 cze 2017, 22:42
autor: luk4s7
Szkoda bo to dość użyteczna funkcja. Miałem w Avensis T25. Bez niej da się żyć ale z nią jest dużo łatwiej niż wachlować przełącznikiem.

Re: Hilux Revo

: 23 cze 2017, 17:00
autor: kylon
Gene pisze:W autach 2017 wyszło lepiej. Jeździłem 2016 a teraz 2017 jest odczuwalna różnica. No i inżynierowie z Toyoty zrobili to:
https://youtu.be/y2QSogJj3ec
Na dzień dzisiejszy po kilku przekierowaniach w TMPL nic nie wiadomo. Osoba najbardziej zorientowana jest na urlopie i po powrocie się dowie ale wynika z tego, że obecnie oficjalnie chyba nikt nic nie wie.
Czekamy. Dam znać.

Re: Hilux Revo

: 23 cze 2017, 17:02
autor: Gene
Przecież Ty masz i tak najlepsze zawieszenie już. Czy źle widzałem?

Re: Hilux Revo

: 23 cze 2017, 18:02
autor: kylon
Ale nie każdy je zmienia a informacja jest dość istotna ;-)

Re: Hilux Revo

: 23 cze 2017, 18:24
autor: kylon
I jeszcze jedna dość istotna informacja. W katalogu akcesorii na stronie 40 są wydawałoby się fajne osłony burt. Z opisu wynika że występują na wszystkie ranty. Otóż nie do końca tak jest.
https://www.toyota.pl/download/cms/plpl ... 101672.pdf

Są nieścisłości:
- można zamówić same ranty na boczne burty
- osobna osłona na klapę fizycznie nie istnieje
- na rant górny klapy należy wybrać osłonę całej klapy z przedłużeniem na rant lub bez co dyskwalifikuje tych którzy wybrali sobie inny system ochrony paki.
- niestety Toyota sprzedaje różne rodzaje wanny (chodzi o strukturę). Oznacza to, że kupując boki ciężko jest spasować to z tylną klapą. Jeśli komuś nie przeszkadzają części każda z innej parafii to ok. Ranty boczne są bardzo chropowate (gruba skórka pomarańczy w połączeniu z Milką buble), wanna delikatnie chropowata.
- no i najważniejsze. Zdjęcie katalogowe i prezentacyjne w systemie komputerowym Toyoty nie przedstawia rzeczywistego produktu a jedynie symulację graficzną. W dodatku są różne. Inne w systemie i inne w katalogu. Nie ma się ona ni jak do rzeczywistości. Fizycznie produkt jest bardzo brzydki i go nie odebrałem. Zachodzi na boki dość znacznie (na zdjęciach w systemie jest płaski z lekkim zawinięciem). Jest wykonany z tworzywa takiego jak wanny co sprawia trudności z estetycznym dopasowaniem. Dla mnie niestety jest on nieakceptowalny i wprowadza w błąd dość poważnie. Sam sprzedawca był zdziwiony co wyjeliśmy z kartonu. Rysunek i produkt to zupełnie dwie różne rzeczy.