Strona 2 z 5
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 13:43
autor: KubaG
Kwiatec - opony i owszem jak te zjade - 33" chciałbym włożyć.
W terenie te 2" się mogą przydać - zwłaszcza na poligonie gdzie bywam dość często.
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 13:51
autor: Kwiatec
KubaG pisze:Kwiatec - opony i owszem jak te zjade - 33" chciałbym włożyć.
W terenie te 2" się mogą przydać - zwłaszcza na poligonie gdzie bywam dość często.
wydaje mnie się że raczej wątpię
do jazdy na codzień na 33" to się chyba pochlastasz
ale jak panienka sobie zyczy. kupuj ome lub dobinsona i będziesz zadowolony
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 13:52
autor: STACHU
33" nie wejdzie bazując tylko i wyłącznie na lifcie 2' - o tym też było
a koszty na PiT musisz liczyć około 4-5kpln żeby miało to sens.... (elementy resorujące i tłumiące + okoliczności)
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 13:54
autor: milczacy
W skrócie:
Dobinsons jest twardy
OME - miękki
Akurat tych 2 producentów kilku kolegów z forum posiada i chyba nie narzekają
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 13:56
autor: KubaG
Dzięki - czyli wychodzi na to, że min 5kpln trzeba by na to przeznaczyć.
Kwiatec - "panienka" ?
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 20:53
autor: Heniu
milczacy pisze:W skrócie:
Dobinsons jest twardy
A tam twardy od razu, owszem jest ale w stosunku do oryginału ale chyba też oczekuje się tego od tuningowego zawieszania. Co do kosztów to wymieniając z tyłu wieszaki zamiast resorów zamkniesz się w cenie 3400 zł (sprężyny + 4 szt amortyzatorów+wieszaki). Wymieniając resory wyjdzie ponad 5 tyś zwłaszcza przy całej reszcie z tym związanej, polibusze itd i wtedy na pusto to będzie twardo i nie istotne co zamontujesz czy OME czy Dobinsona itd. Na tym polega zaleta wydłużonych wieszaków a nie słyszałem do tej pory o połamanych resorach.
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 21:05
autor: kylon
Łamią się, łamią
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 21:15
autor: Heniu
A to psuje jedne ale nie łamią chyba tych resorów od turystyki offroadowej
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 21:16
autor: kylon
Od wożenia rupieci po wykrotach.
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 21:25
autor: Heniu
No to już wiem dlaczego coraz większe zainteresowanie resorami +600 kg
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 21:29
autor: kylon
To raczej w związku z Camperami, których pojawia się u nas w kraju co raz więcej plus pojazdy specjalne. My na ten przykład sprzedawaliśmy zawieszenie ze sprężynami +500 kg na przód
Re: Lift Hilusia
: 09 maja 2011, 21:48
autor: Rokfor32
Pewnie że się łamią, i to właśnie seryjne. Nawet nie trza specjalnie wiele szpeja dociążającego. Wystarczy autem trochę dynamiczniej po większych dziurach polatać, i resory możesz zamawiać w ciemno.
Generalnie miękcejsze resory (złożone z cieńszych piór) są bardziej odporne na pękanie. A trza pamiętać, że sztywność resora to nie to samo co jego nośność. Zależy jak jest pakiet poskładany.
Re: Lift Hilusia
: 12 maja 2011, 15:18
autor: Norick
Zdawałem sobie z tego sprawę doskonale(prawie) i dlatego zostałem przy fabrycznych, (niestety uniwersalność ze wszech miar pożądana). Natomiast jeśli pamięta sie o pewnych ograniczeniach to nie jest tragicznie. Jak zwykle wszystko zalezy od łacznika między pedałami a fajerą
Re: Lift Hilusia
: 12 maja 2011, 15:43
autor: Kwiatec
Norick pisze:...... wszystko zalezy od łacznika między pedałami...
ciekawe co to za łącznik
Re: Lift Hilusia
: 12 maja 2011, 15:51
autor: Norick
wykastrowałes kontekst...
odpowiem Ci,to ...
Nokia Connecting
People