hej
podczas spawani klatki - mechanik dotkną elektrodą do białego przewodu od bezpiecznika AM1 - mówi ze klema była odpięta od aku
przewód ma startą izolację ale raczej nigdzie nie zwierał może jedynie do karoserii
bezpiecznik puszcza podczas uruchamiania rozrusznika
podczas włączenia zapłonu nic si nie dzieje - dopiero załączenie rozrusznika pali bezpiecznik
czy jest możliwe że podczas spawani poszedł prąd na rozrusznik i go spalił?
jak zdiagnozowac gdzie moze być uszkodzona wiązka
bezpiecznik AM1 - wywala
Moderator: luk4s7
Re: bezpiecznik AM1 - wywala
najparwdopodobniej szukaj przyczyny w rozruszniku lub dobrze obejrzyj dalej przewód go zasilający. może w dalszej jego części też go czymś nadpalił. miej nadzię że napewno odpiął klemę.
Re: bezpiecznik AM1 - wywala
jeśli 2LT to raczej nie jest możliwe uszkodzenie elektroniki, a jeśli to aku lub regulator w alternatorze podczas spawania rozrusznik z spawaniem nie będzie miał nic wspólnego. Szukał bym zwarcia na przewodach.
Warto też sprawdzić po lewej stronie pod maską jest przekaźnik sterujący automatem rozrusznika i o ile pamiętam jego zasilanie jest właśnie bezpośrednio po którymś z dużych bezpieczników AM więc przewody idące do niego o przekroju jakieś 6 mm/2 też bym przejrzał dokładnie.
Warto też sprawdzić po lewej stronie pod maską jest przekaźnik sterujący automatem rozrusznika i o ile pamiętam jego zasilanie jest właśnie bezpośrednio po którymś z dużych bezpieczników AM więc przewody idące do niego o przekroju jakieś 6 mm/2 też bym przejrzał dokładnie.
Re: bezpiecznik AM1 - wywala
eeee romeo co u ciebie słychać ??? Żyjesz
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: bezpiecznik AM1 - wywala
zdiagnozowałem przewód wzbudzający rozrusznik był zwarty do masy - dałem nowy teraz wszytko gra i buczy
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: bezpiecznik AM1 - wywala
do bezpiecznika dochodzą dwie wiązki po dwa przewody kolor biały
jedna wiązka idzie do przekaźnika rozrusznika - na prawo od bezpieczników a stamtąd czarnym z czerwonym paskiem na rozrusznik
druga wiązka idzie do alternatora
jedna wiązka idzie do przekaźnika rozrusznika - na prawo od bezpieczników a stamtąd czarnym z czerwonym paskiem na rozrusznik
druga wiązka idzie do alternatora