HILUX - poliuretanowe tuleje wahacza dolnego

Moderator: luk4s7

JASTRZAB
Posty: 136
Rejestracja: 22 cze 2010, 12:32
Auto: LC 120 D4D
Kontakt:

HILUX - poliuretanowe tuleje wahacza dolnego

Post autor: JASTRZAB »

Szukam rozwiązania. Gdzie mogę kupić, zamówić. Wałkował ktoś temat?

MJ

Awatar użytkownika
Kwiatec
Klubowicz
Posty: 4389
Rejestracja: 15 gru 2008, 10:49
Auto: TOYOTA Hilux
Kontakt:

Re: HILUX - poliuretanowe tuleje wahacza dolnego

Post autor: Kwiatec »

wiesz co jest taki koleś chyba w gdańsu co dorabia jak mu dasz wzór lub wymiary. o tu http://www.polibusze.com" onclick="window.open(this.href);return false;
taniość mega

JASTRZAB
Posty: 136
Rejestracja: 22 cze 2010, 12:32
Auto: LC 120 D4D
Kontakt:

Re: HILUX - poliuretanowe tuleje wahacza dolnego

Post autor: JASTRZAB »

Takich co dorabiają i to dobrze to mam na miejscu. Tylko właśnie potrzebny jest wzór.
A ja nie za bardzo mogę i nie chcę odstawić hila na tydzień czy dwa.

Awatar użytkownika
STACHU
Posty: 429
Rejestracja: 14 maja 2009, 18:41
Auto: HILL D4D, '08
Kontakt:

Re: HILUX - poliuretanowe tuleje wahacza dolnego

Post autor: STACHU »

chyba założyłbym normalną ori gumę i olał polibusza :roll: zwłaszcza przy użytkowaniu 80/20 na korzyść asfaltu 0 chyba bez sensu...

JASTRZAB
Posty: 136
Rejestracja: 22 cze 2010, 12:32
Auto: LC 120 D4D
Kontakt:

Re: HILUX - poliuretanowe tuleje wahacza dolnego

Post autor: JASTRZAB »

Nie bardzo rozumem tego wywodu z użytkowaniem? Można i 5 % jeździć w terenie, ale dawać furze potężnie w dupę.
Przy przelocie 105 tys miałem już dwa razy robione. Jak dla mnie to wystarczy.
Zresztą po czym wnioskujesz to procentowe użytkowanie? Po oponach? :shock:

Awatar użytkownika
RobertK.
Klubowicz
Posty: 544
Rejestracja: 10 kwie 2007, 10:04
Auto: 4 runner 2LT
Kontakt:

Re: HILUX - poliuretanowe tuleje wahacza dolnego

Post autor: RobertK. »

hmmmm.....a jesteś pewien że to coś zmieni i trwałość diametralnie wzrośnie ???
Na pewno sztywność zawieszenia, to tak natomiast jak nie chodzi o ekstremalne użytkowanie i pełną kontrolę nad samochodem....ale jak wszystko są za i przeciw zależnie czego się oczekuje od danego rozwiązania, a w przypadku dorabianych polibuszy....rodzajów polimerów jest tyle co włosów na głowie i różnią się nie tylko kolorem :mrgreen:
Więc najlepiej sprawdzonego wykonawcę takowych znaleźć...

Awatar użytkownika
STACHU
Posty: 429
Rejestracja: 14 maja 2009, 18:41
Auto: HILL D4D, '08
Kontakt:

Re: HILUX - poliuretanowe tuleje wahacza dolnego

Post autor: STACHU »

JASTRZAB pisze:Nie bardzo rozumem tego wywodu z użytkowaniem? Można i 5 % jeździć w terenie, ale dawać furze potężnie w dupę.
Przy przelocie 105 tys miałem już dwa razy robione. Jak dla mnie to wystarczy.
Zresztą po czym wnioskujesz to procentowe użytkowanie? Po oponach? :shock:
nie po oponach :lol: :lol: :lol: :lol:
polibushe nie są również wieczne. zaś praktyka zdobyta przy użytkowaniu wielu aut wskazuje że nie w każdym samochodzie polibushe są optymalnym rozwiązaniem....powodów wiele a główny to ograniczenie ruchomości sprężystości zawieszenia w niektórych sytuacjach...
LR'em jeździłem praktycznie głownie na wyprawy nigdy (na codzień - a tak użytkuję między innymi Hilla) i za nic nie założyłbym kompletu poloibushy - np. słynne gumy trójkątne ewidentnie lepiej robiły w oryginale...

dlatego w taczce jaką jest Hill - ja przynajmniej nigdy nie zakładałbym polibusha tylko wymieniałbym na nowe ori gumy - nie podróbki czy zamienniki - to ważne....

ODPOWIEDZ