Witam,
Zapaliła mi się taka sekwencja VSC TRC + VSC OFF + ABS znajomy diagnosta powiedział mi że komp wskazuje, że uszkodzony jest czujnik ciśnienia głównego cylindra pompy abs - jeżeli dobrze zapamietałem. Cena serwisu kosmiczna, ale na allegro jest sporo pomp abs z rozbitków. I teraz moje pytanie czy ktoś możne mi podpowiedzieć czy ten czujnik jest w samej pompie np takiej jak na zdjęciu?
VSC TRC + VSC OFF + ABS
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:29
- Auto: LC 120
- Kontakt:
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:29
- Auto: LC 120
- Kontakt:
Re: VSC TRC + VSC OFF + ABS
Żadnych info? Help, zima się zbliża bez Abs- u słabo się jeździ...
Pozdro
Pozdro
Re: VSC TRC + VSC OFF + ABS
Witam mam właśnie taki problem w trasie po wjechaniu w dziurę zaplily się te właśnie kontrolki i brak prędkościomierza dodam że był uszkodzony miech i co jakiś czas dopompowywal kompresor na moje teraz kompresor nie działa i dupą siedzi nisko pytanie co to może być ?
Re: VSC TRC + VSC OFF + ABS
Świeci się jaszcze kontrolka ręcznego generalnie odpielem kłęby zresetowalem wszystko tym ale na chwilkę do lekkiego podbicia auta na wyboju i na nowo pokazały się kontrolki
Re: VSC TRC + VSC OFF + ABS
Te lampki lubią się zapalać razem a przyczyn może być wiele.
U mnie zapalały się bo były jakieś przetarcia wiązki - czasem żarzyła się też kontrolka blokady centralnego mechanizmu różnicowego - to wszystko potrafiło się włączyć na autostradzie lub S-ce szczególnie jak było mokro.
Kontrolka ręcznego to jest chyba także kontrolka układu hamulcowego (poziom płynu) - może tu się coś dzieje - mało płynu i na wybojach pływak załącza styki, przetarta wiązka i zwarcia na przewodach od poziomu płynu.
Generalnie tylne zawieszenie nie powodowało u mnie takich zjawisk.
Brak pneumatyki powoduje jednak, że wyboje są bardzo silnie odczuwalne więc może np czujnik ABS gdzieś odpada.
Jak się da to trzeba by odczytać błędy ECU od ABS (i całego układu hamowania) bo zapalenie tych lampek może mieć wiele przyczyn.
U mnie zapalały się bo były jakieś przetarcia wiązki - czasem żarzyła się też kontrolka blokady centralnego mechanizmu różnicowego - to wszystko potrafiło się włączyć na autostradzie lub S-ce szczególnie jak było mokro.
Kontrolka ręcznego to jest chyba także kontrolka układu hamulcowego (poziom płynu) - może tu się coś dzieje - mało płynu i na wybojach pływak załącza styki, przetarta wiązka i zwarcia na przewodach od poziomu płynu.
Generalnie tylne zawieszenie nie powodowało u mnie takich zjawisk.
Brak pneumatyki powoduje jednak, że wyboje są bardzo silnie odczuwalne więc może np czujnik ABS gdzieś odpada.
Jak się da to trzeba by odczytać błędy ECU od ABS (i całego układu hamowania) bo zapalenie tych lampek może mieć wiele przyczyn.
Re: VSC TRC + VSC OFF + ABS
Usterka puki co usunięta brak zawleczki na zacisku klockow hamulcowych powodowalo wysuwanie sie go po zalozeniu zawleczki wszytko wrocilo do normy
Re: VSC TRC + VSC OFF + ABS
U mnie jak się takie kontrolki zapaliły plus sygnał dźwiękowy ciągły jak by pasy były niezapięte.
Po chwili brak hamulców, odstawiony do Toyoty serwis Szczecin(nie polecam) diagnoza: uszkodzona pompa ABS. Wymiana plus koszt pompy = 15 tysięcy złotych. rzeczywisty koszt naprawy w innym lepszym serwisie wyszedł koło tysiąca.
Po chwili brak hamulców, odstawiony do Toyoty serwis Szczecin(nie polecam) diagnoza: uszkodzona pompa ABS. Wymiana plus koszt pompy = 15 tysięcy złotych. rzeczywisty koszt naprawy w innym lepszym serwisie wyszedł koło tysiąca.