Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!
Moderator: luk4s7
Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!
Fajnie,że skończyło się to w miarę bezboleśnie,jednak dziękuję opatrzności ,że mnie nie podkusiło żeby brać diesla ,te wszystkie wtryski,turba,koła dwumasowe,v-powery itd.Benzyna rulez
Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!
Wszedobylska elektronika. Nie ma przed nia ucieczki
Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!
Polega na odłączenie przewodów paliwowych z układu i wpięciu sie w instalacje zasilania i powrotu ze środkiem czyszczącym.Poprostu silnik spalał nie paliwo z baku tylko środek czyszczący przez jakieś 30 minut.Tylko w serwisie ta sama usługa kosztuje około 1100 zl a na ulicy 150 złpolmilano pisze:Na czym polega czyszczenie układu i gdzie to robiłeś?duch pisze: Zrobiłem dodatkowe czyszczenie całego układu poza ASO i zaplaciłem za ta przyjemność 150 zł a nie 1100 zł jak krzyczeli w ASO
Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!
WItam,
Ja miałem podobny przypadek (i) w swoim aucie. Otóż tak jak to było tu już opisane, przy większych prędkościach 130-140 km/h i dodaniu gazu - celem wyprzedzenia, silnik gwałtownie przechodził na bieg jałowy i d*** , trzeba było zjeżdzać na pobocze wyłączyć i włączyć, i było ok. Zdarzyło mi się to parę razy. Wizyty w ASO niewiele pomagały - brak koncepcjii u mechaników. Zdarzyło mi się niestety trochę "popsuć" samochod. Wypalony jeden tłok - dziura jak ta lala- i na gwarancji został wymieniony cały blok silnika na nowy (bez głowicy). Myślałem , że przy okazji zniknie problem z gaśnięciem. Niestety nic z tego. I ASO znowu zaczęło dumać. I tak przez trochę dumali ( w sumie 2 lata) i dopiero pomógł ostatni zabieg czyli wymiana jakiegoś czujnika - ustabilizowało się i nie mam jak na razie problemów. W moim przypadku nie był to jednak problem z wtryskami - ale głowy nie dam sobie uciąć za to stwierdzenie.
Ja miałem podobny przypadek (i) w swoim aucie. Otóż tak jak to było tu już opisane, przy większych prędkościach 130-140 km/h i dodaniu gazu - celem wyprzedzenia, silnik gwałtownie przechodził na bieg jałowy i d*** , trzeba było zjeżdzać na pobocze wyłączyć i włączyć, i było ok. Zdarzyło mi się to parę razy. Wizyty w ASO niewiele pomagały - brak koncepcjii u mechaników. Zdarzyło mi się niestety trochę "popsuć" samochod. Wypalony jeden tłok - dziura jak ta lala- i na gwarancji został wymieniony cały blok silnika na nowy (bez głowicy). Myślałem , że przy okazji zniknie problem z gaśnięciem. Niestety nic z tego. I ASO znowu zaczęło dumać. I tak przez trochę dumali ( w sumie 2 lata) i dopiero pomógł ostatni zabieg czyli wymiana jakiegoś czujnika - ustabilizowało się i nie mam jak na razie problemów. W moim przypadku nie był to jednak problem z wtryskami - ale głowy nie dam sobie uciąć za to stwierdzenie.
Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!
ale jakiego czujnika?masz jakies symbole na kwicie za czesci?mam takie same objawy.pozdro.pawel
Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!
Przepraszam, że tak długo. Jednak to okazał się nie być czujnik. Winę za ten stan rzeczy ponosi TTE ze swoim chipowaniem.
Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!
Przykra sprawa i kosztowna.
W klubie gdy jeszcze mialem HYUNDAia terracana temat byl poruszany czesto.
Problemem jest slabe palkwo ktore uszkadza pompe ktora sie luszczy i rdzewieje i te resztki niszczyly wtryski.
Nie wiem jak to jest w Toyocie ale 2,9 crdi hyundaia do czyszczenia byl caly uklad paliwowy.
Co do objawow gasniecia to przy gwaltownym przeciazeniu ukladu silnik wchodzi w tryb serwisowy. Dlayego gaszenie i zapalanie pomaga bo wyprowadza do normalnego trybu
W klubie gdy jeszcze mialem HYUNDAia terracana temat byl poruszany czesto.
Problemem jest slabe palkwo ktore uszkadza pompe ktora sie luszczy i rdzewieje i te resztki niszczyly wtryski.
Nie wiem jak to jest w Toyocie ale 2,9 crdi hyundaia do czyszczenia byl caly uklad paliwowy.
Co do objawow gasniecia to przy gwaltownym przeciazeniu ukladu silnik wchodzi w tryb serwisowy. Dlayego gaszenie i zapalanie pomaga bo wyprowadza do normalnego trybu
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:07
- Auto: KDJ120
- Kontakt:
Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!
Witam
U mnie był do wymiany taki mały zaworek SCV przy pompie. I żadne czyszczenie (płukanie) układu nie pomogło. Pewnie nie zaszkodziło Ale nie pomogło . Tylko że u mnie objawiało się tym że samochód gasł na niskich obrotach (ale tylko jak silnik osiągnął normalną temperaturę...zimny nie gasł).
Też różnie kombinowałem i w końcu zamówiłem oryginalny zawór ciśnienia przy pompie DENSO (700zł + wysyłka w serwisie 900zł ). Kilkanaście minut na wymianę (można samemu-2 śrubki i wtyczka) i samochód pracuje jak nowy Nawet nie trzeba komputera resetować
Stanowczo odradzam kupowanie zamienników i używek. U mnie leży nowy zamiennik, z którym mój samochód się raczej nie polubił ...silnik równo pracował na niskich obrotach ale nie wchodził na wysokie .
Więc to też może być przyczyna różnych dolegliwości.
Pozdrawiam
U mnie był do wymiany taki mały zaworek SCV przy pompie. I żadne czyszczenie (płukanie) układu nie pomogło. Pewnie nie zaszkodziło Ale nie pomogło . Tylko że u mnie objawiało się tym że samochód gasł na niskich obrotach (ale tylko jak silnik osiągnął normalną temperaturę...zimny nie gasł).
Też różnie kombinowałem i w końcu zamówiłem oryginalny zawór ciśnienia przy pompie DENSO (700zł + wysyłka w serwisie 900zł ). Kilkanaście minut na wymianę (można samemu-2 śrubki i wtyczka) i samochód pracuje jak nowy Nawet nie trzeba komputera resetować
Stanowczo odradzam kupowanie zamienników i używek. U mnie leży nowy zamiennik, z którym mój samochód się raczej nie polubił ...silnik równo pracował na niskich obrotach ale nie wchodził na wysokie .
Więc to też może być przyczyna różnych dolegliwości.
Pozdrawiam