Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
macieq
Posty: 164
Rejestracja: 25 cze 2008, 07:39
Auto: 4runner V6
Kontakt:

Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!

Post autor: macieq »

Fajnie,że skończyło się to w miarę bezboleśnie,jednak dziękuję opatrzności ,że mnie nie podkusiło żeby brać diesla :mrgreen: ,te wszystkie wtryski,turba,koła dwumasowe,v-powery itd.Benzyna rulez :mrgreen:

Awatar użytkownika
milczacy
Posty: 2216
Rejestracja: 22 lut 2009, 15:01
Auto: Hilux 2008 wycieczkow?z
Kontakt:

Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!

Post autor: milczacy »

Wszedobylska elektronika. Nie ma przed nia ucieczki ;)

Awatar użytkownika
duch
Posty: 275
Rejestracja: 22 gru 2009, 20:26
Auto: LAND CRUISER J12 3.0
Kontakt:

Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!

Post autor: duch »

polmilano pisze:
duch pisze: Zrobiłem dodatkowe czyszczenie całego układu poza ASO i zaplaciłem za ta przyjemność 150 zł a nie 1100 zł jak krzyczeli w ASO :D
Na czym polega czyszczenie układu i gdzie to robiłeś?
Polega na odłączenie przewodów paliwowych z układu i wpięciu sie w instalacje zasilania i powrotu ze środkiem czyszczącym.Poprostu silnik spalał nie paliwo z baku tylko środek czyszczący przez jakieś 30 minut.Tylko w serwisie ta sama usługa kosztuje około 1100 zl a na ulicy 150 zł :shock:

savage
Posty: 7
Rejestracja: 02 lut 2010, 20:48
Auto: KDJ120(K)

Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!

Post autor: savage »

WItam,
Ja miałem podobny przypadek (i) w swoim aucie. Otóż tak jak to było tu już opisane, przy większych prędkościach 130-140 km/h i dodaniu gazu - celem wyprzedzenia, silnik gwałtownie przechodził na bieg jałowy i d*** , trzeba było zjeżdzać na pobocze wyłączyć i włączyć, i było ok. Zdarzyło mi się to parę razy. Wizyty w ASO niewiele pomagały - brak koncepcjii u mechaników. Zdarzyło mi się niestety trochę "popsuć" samochod. Wypalony jeden tłok - dziura jak ta lala- i na gwarancji został wymieniony cały blok silnika na nowy (bez głowicy). Myślałem , że przy okazji zniknie problem z gaśnięciem. Niestety nic z tego. I ASO znowu zaczęło dumać. I tak przez trochę dumali ( w sumie 2 lata) i dopiero pomógł ostatni zabieg czyli wymiana jakiegoś czujnika - ustabilizowało się i nie mam jak na razie problemów. W moim przypadku nie był to jednak problem z wtryskami - ale głowy nie dam sobie uciąć za to stwierdzenie.

laskower
Posty: 4
Rejestracja: 11 maja 2010, 22:52
Auto: J 9
Kontakt:

Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!

Post autor: laskower »

ale jakiego czujnika?masz jakies symbole na kwicie za czesci?mam takie same objawy.pozdro.pawel

savage
Posty: 7
Rejestracja: 02 lut 2010, 20:48
Auto: KDJ120(K)

Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!

Post autor: savage »

Przepraszam, że tak długo. Jednak to okazał się nie być czujnik. Winę za ten stan rzeczy ponosi TTE ze swoim chipowaniem.

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1830
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!

Post autor: irko »

Przykra sprawa i kosztowna.
W klubie gdy jeszcze mialem HYUNDAia terracana temat byl poruszany czesto.
Problemem jest slabe palkwo ktore uszkadza pompe ktora sie luszczy i rdzewieje i te resztki niszczyly wtryski.
Nie wiem jak to jest w Toyocie ale 2,9 crdi hyundaia do czyszczenia byl caly uklad paliwowy.

Co do objawow gasniecia to przy gwaltownym przeciazeniu ukladu silnik wchodzi w tryb serwisowy. Dlayego gaszenie i zapalanie pomaga bo wyprowadza do normalnego trybu

crazzy1981
Posty: 10
Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:07
Auto: KDJ120
Kontakt:

Re: Silnik zgasł i wszystko oszalało !!!

Post autor: crazzy1981 »

Witam
U mnie był do wymiany taki mały zaworek SCV przy pompie. I żadne czyszczenie (płukanie) układu nie pomogło. Pewnie nie zaszkodziło :-) Ale nie pomogło :? . Tylko że u mnie objawiało się tym że samochód gasł na niskich obrotach (ale tylko jak silnik osiągnął normalną temperaturę...zimny nie gasł).
Też różnie kombinowałem i w końcu zamówiłem oryginalny zawór ciśnienia przy pompie DENSO (700zł + wysyłka :lol: w serwisie 900zł :x ). Kilkanaście minut na wymianę (można samemu-2 śrubki i wtyczka) i samochód pracuje jak nowy ;-) Nawet nie trzeba komputera resetować :lol:
Stanowczo odradzam kupowanie zamienników i używek. U mnie leży nowy zamiennik, z którym mój samochód się raczej nie polubił :( ...silnik równo pracował na niskich obrotach ale nie wchodził na wysokie :( .
Więc to też może być przyczyna różnych dolegliwości.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ