Strona 2 z 2
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
: 19 sty 2019, 16:49
autor: sebastian44
oradek pisze: nie czytałem instrukcji i nie testowałem, więc nie wiem, jak jest realnie,
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
Czyli takie "nie znam sie ale się wypowiem"
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
: 19 sty 2019, 16:53
autor: Rokfor32
Radek - mieszasz ...
Są dwa typy reduktorów do J12 - te z TRC nie zapinają blokady centralnej wajchą, ino serwosilnikiem. Nie ma więc na dźwigni pozycji HL, jak dobrze pamiętam. Tylko H i L. Reszta pokrętłami/przyciskami. Natomiast te bez TRC mają wszystko realizowane mechanicznie, więc jest i pozycja HL. W takim reduktorze jest oczywiste - że nie ma jak zapiąc centralnej blokady na pozycji H
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
: 19 sty 2019, 16:55
autor: Wilczysko
ja mam automat a na dźwigni reduktora H-N-L.
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
: 19 sty 2019, 21:58
autor: oradek
Sorki jeśli namieszalem, nie chciałem.
Czasem ktoś włącza blokadę mostu a narzeka, że nie działa mu blokada centralnego mechanizmu, bo nie odróżnia.
Opis był krótki, mało precyzyjny, więc próbowałem naprowadzic kolegę, a namieszalem przy okazji najwyraźniej
sorry
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
: 19 sty 2019, 22:58
autor: Wilczysko
Oj tam, najważniejsze żeby ze sobą rozmawiać!!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
: 20 sty 2019, 00:23
autor: Cruiser
Centralna powinna zapinać się także w trybie High Range. Nawet w 150 tak jest. Dopiero blokada tylnego mostu jest zapinana z reduktorem, czyli w Low Range.