blokady dyfrów i systemy trakcji...

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...

Post autor: sebastian44 »

oradek pisze: nie czytałem instrukcji i nie testowałem, więc nie wiem, jak jest realnie,
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
Czyli takie "nie znam sie ale się wypowiem" ;)
Ostatnio zmieniony 19 sty 2019, 16:56 przez sebastian44, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...

Post autor: Rokfor32 »

Radek - mieszasz ... :mrgreen:

Są dwa typy reduktorów do J12 - te z TRC nie zapinają blokady centralnej wajchą, ino serwosilnikiem. Nie ma więc na dźwigni pozycji HL, jak dobrze pamiętam. Tylko H i L. Reszta pokrętłami/przyciskami. Natomiast te bez TRC mają wszystko realizowane mechanicznie, więc jest i pozycja HL. W takim reduktorze jest oczywiste - że nie ma jak zapiąc centralnej blokady na pozycji H :wink:

Wilczysko
Posty: 25
Rejestracja: 09 paź 2016, 10:21
Auto: LC120
Kontakt:

Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...

Post autor: Wilczysko »

ja mam automat a na dźwigni reduktora H-N-L.

Awatar użytkownika
oradek
Posty: 805
Rejestracja: 06 lis 2017, 19:46
Auto: Lj73 po 1990

Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...

Post autor: oradek »

Sorki jeśli namieszalem, nie chciałem.

Czasem ktoś włącza blokadę mostu a narzeka, że nie działa mu blokada centralnego mechanizmu, bo nie odróżnia.

Opis był krótki, mało precyzyjny, więc próbowałem naprowadzic kolegę, a namieszalem przy okazji najwyraźniej :( sorry

Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek

Wilczysko
Posty: 25
Rejestracja: 09 paź 2016, 10:21
Auto: LC120
Kontakt:

Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...

Post autor: Wilczysko »

Oj tam, najważniejsze żeby ze sobą rozmawiać!!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...

Post autor: Cruiser »

Centralna powinna zapinać się także w trybie High Range. Nawet w 150 tak jest. Dopiero blokada tylnego mostu jest zapinana z reduktorem, czyli w Low Range.

ODPOWIEDZ