Najlepiej najpierw pojeździć kilkoma markami i modelami, a potem dopiero wybrać.
Jeśli chodzi o porównanie do patrola, to toyota jest bardziej niezawodna. Druga różnica to, że już przednie zawieszenie niezależne, więc o wiele przyjemniejsza jazda.
Bardziej niezawodne, mocniejsze i nowocześniejsze silniki ma Toyota.
Permanentny napęd 4x4.
To doskonałe auto na wyprawy.
Pytanie do kolegi zakładającego temat - co to jest dla Ciebie ten offroad?
Jazda na przełaj przez ekstremalne tereny, rycie w błocie czy wyprawy z jazdą po szutrach i bezdrożach.
Patrol sporo wybacza i jest idioto odporny, więc różnąc I piłujac silnik i auto można przejechać wszystko, toyota ma napędy mniej wytrzymałe na głupotę użytkownika.
Różnica między 120 a 70 to nie jest tylko cena i wiek. To są kompletnie różne auta i różne rozwiązania techniczne z różnych epok. 70 to technologia z lat 80-tych. 120 bardziej można porównywać do 80-ki a 80-kę do Patroli.
Jazda po asfalcie i wybojach na niezależnym przednim zawieszeniu, pneumatyce z permanentnym napędem 4x4 to co innego niż na 2 sztywnych mostach z dołączanym przodem
Ilość elektryki I elektroniki też znacząco różna, mówienie, że podobna to jakaś pomyłka.
Nie ma co bić piany, ale w 70 elektryki realnie nie ma, jest system 2Ś (światła i świece).
W 120 są już systemy blokowania kół, pneumatyczne zawieszenie może jeszcze nie jest z Wi-Fi ale też skomplikowane, komputer pokładowy który ma czujniki wszystkiego. Kilometry kabli. Laik już tego nie wymieni a po zalaniu są niezłe jaja.
Ceny zakupu różne, ale doprowadzenie 70-ki do stanu używalności może być droższe niż użytkowanie 120ki w średnim stanie. 70-ka w wersji hzj w dobrym stanie kosztuje tyle co 120-ka, chociaż różnica wieku to ponad 10 lat... O czymś to świadczy.
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek