Czujnik temperatury po stronie kierowcy - klimatronik dual

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
jwasow
Posty: 44
Rejestracja: 12 cze 2016, 18:25
Auto: KDJ120 | 2003 | Aut

Re: Czujnik temperatury po stronie kierowcy - klimatronik du

Post autor: jwasow »

U mnie podobna sytuacja, również zaczęło się od cieplejszego powietrza w kierunku kierowcy. Brakujący czynnik, aczkolwiek ze względu na mikronieszczelność (czynnik schodził przez około 2 miesiące) trudną do wykrycia w tradycyjnym podejściu z azotem. Dopiero zastosowanie metody opartej na gazie śladowym (hydrogen 95/5 azot-wodór) dało poprawny skutek - wykrycie drobnego pęknięcia rurki aluminiowej. Polecam metodę hydrogenową zamiast barwnika UV, czujnika czynnika chłodzącego lub wyłącznie statycznej metody ciśnieniowej.

kokos
Posty: 90
Rejestracja: 08 kwie 2018, 09:04

Re: Czujnik temperatury po stronie kierowcy - klimatronik du

Post autor: kokos »

Potwierdzam. U mnie objaw cieplejszego powietrza po stronie kierowcy również potwierdził przypuszczenia - brak czynnika. Zlokalizowany wyciek w paru miejscach, w tym z tyłu na oringu. I tu się rodzi moje pytanie... Odcinać tył i zostawić sam przód czy próbować reanimować całość układu klimatyzacji?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ