Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 21 lis 2018, 2:13
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 17 cze 2018, 12:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2016, 18:25
Posty: 44
Auto: KDJ120 | 2003 | Aut
U mnie podobna sytuacja, również zaczęło się od cieplejszego powietrza w kierunku kierowcy. Brakujący czynnik, aczkolwiek ze względu na mikronieszczelność (czynnik schodził przez około 2 miesiące) trudną do wykrycia w tradycyjnym podejściu z azotem. Dopiero zastosowanie metody opartej na gazie śladowym (hydrogen 95/5 azot-wodór) dało poprawny skutek - wykrycie drobnego pęknięcia rurki aluminiowej. Polecam metodę hydrogenową zamiast barwnika UV, czujnika czynnika chłodzącego lub wyłącznie statycznej metody ciśnieniowej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 cze 2018, 20:46 
Offline

Rejestracja: 08 kwie 2018, 9:04
Posty: 22
Potwierdzam. U mnie objaw cieplejszego powietrza po stronie kierowcy również potwierdził przypuszczenia - brak czynnika. Zlokalizowany wyciek w paru miejscach, w tym z tyłu na oringu. I tu się rodzi moje pytanie... Odcinać tył i zostawić sam przód czy próbować reanimować całość układu klimatyzacji?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group