Toyota Land Cruiser Owners Club Poland
http://tlc.org.pl/

Uszczelnienia wtryskiwaczy
http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=14&t=16544
Strona 2 z 2

Autor:  CooL [ 06 cze 2018, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

MłodyWilk pisze:

kilka razy już spotkałem się z opinią, że w 163KM wtryski były duuużo trwalsze niż w 173KM.


U mnie 122kW czyli 166KM i niestety wtryski były do wymiany. Co by znaczyło, że nie ma reguły ;-)

Autor:  Gawlik [ 06 cze 2018, 21:15 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

A tak z innej beczki, ma ktoś info jakimi momentami dokręcać śruby:
-wtryski (a raczej wsporniki które je trzymają)
-pokrywę zaworów
-śruby przepustnicy

Albo może ktoś z was ma jakąś pdf-kę gdzie było by to napisane? Nigdzie w necie nie znalazłem. Będę wdzięczny za pomoc :D

Autor:  Mirekk [ 06 cze 2018, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

W ksiazce Haynesa jest to podane.

Autor:  Grzesiek [ 05 lip 2018, 11:00 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

CooL pisze:
MłodyWilk pisze:

kilka razy już spotkałem się z opinią, że w 163KM wtryski były duuużo trwalsze niż w 173KM.


U mnie 122kW czyli 166KM i niestety wtryski były do wymiany. Co by znaczyło, że nie ma reguły ;-)


Z jakim kosztem należałoby się liczyć, gdyby okazało się, że wtryskiwacze są do:
a) regeneracji
b) do wymiany?

Swoją drogą znajomy, który pracuje w Toyocie stwierdził, że tych wtryskiwaczy się nie regeneruje, tylko wymienia i to najlepiej na oryginalne (o ile są jakieś zamienniki). Mowa była o mojej TLC120 D4D 163kM. Na ile to może być prawda?

Autor:  kylon [ 05 lip 2018, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

Są wtryskiwacze nowe i regenerowane w fabryce Denso. Innego rodzaju regeneracje u Pana Kazia itp to strata pieniędzy. Toyota sprzedaje jedne i drugie. Ceny musisz sobie posprawdzać. Trzeba przy tym wymienić uszczelki góry dekla. Oczywiście są tacy co ich nie wymieniają z oszczędności bo komplet to około 700 pln. A robocizna też jest zależna od warsztatu. Szukaj takiego który ma sprzęt do rejestracji wtrysków za pomocą testera serwisowego.

Autor:  Rokfor32 [ 05 lip 2018, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

Z tego co słyszałem, to nie fabryka je regeneruje - a warsztat w PL. Tyle, że ponoć jest jedynie jeden, który uzyskał certyfikację Denso, a co za tym idzie technologie i sprzęt. I całość refabrykacji w PL idzie faktycznie przez ta firmę.

Jest to wyłącznie info jako ciekawostka - bo z info wynika, że refabrykacja idzie wyłącznie przez sieć serwisową - wspomniany warsztat nie realizuje zleceń innych niż aso toyoty (w kwestii refabrykacji wtryskiwaczy Denso).

Pisze o tym dlatego - że pojawiają sie na portalach oferty regenerowanych wtryskiwaczy densowskich w cenie niższej niż aso. No więc - nie ma takiej możliwości, żeby refabrykacja przeszła przez ten warsztat i wyszła w cenie poniżej ceny aso. Oznacza to, że takowe oferty to "regeneracja" (celowo w cudzysłowiu) poza sprzętem autoryzowanym. Da się tak - bo są dostępne końcówki wtryskiwaczy, czy elementy sterujące, poza siecią serwisową. Ale poza siecią serwisową nie istnieje sprzęt do kalibracji.

Tłumacząc na polski - "regeneracja" może odbyć się na oryginalnych tajlach (przykładowo końcówka densowska do 1KD-FTV kosztuje nieco ponad 200 zeta) - ale jeżeli wtryskiwacz nie zostanie prawidłowo skalibrowany na wydajność - to nie jest to żadna regeneracja. Za prawidłową dawkę odpowiedzialna jest nie tylko sama końcówka wtrysku.

Autor:  Gawlik [ 05 lip 2018, 22:43 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

A no masz całkowitą rację ale mój problem rozwiązałem po przez wymianę wtryskiwaczy na nówki sztuki, stwierdziłem że regeneracja nie ma sensu jeśli nowe znalazłem w cenie regenerowanych (w Toyocie powiedzieli mi 1000 za sztukę za regenerację a ja za 980 zł znalazłem nową sztukę). Póki co założyłem na oryginalnych uszczelnieniach itd jeździ. I co ciekawe, skończyło się kopcenie na czarno :D

Autor:  Grzesiek [ 06 lip 2018, 9:35 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

Gdzie dostałeś te nówki? Denso?

Autor:  Gawlik [ 06 lip 2018, 12:38 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

W necie ale nie jestem w stanie teraz ci podać strony sklepu. Napisz mi na priv to go znajdę i Ci podeśle

Autor:  Gawlik [ 06 lip 2018, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

Tak, mówimy o Denso

Autor:  Zyzol [ 14 sie 2018, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

w J9 wygląda na to, że uszczelki pokrywy występują ale tylko z całą pokrywą..w J12 nawet to poprawili:)

Autor:  Rafi [ 14 sie 2018, 23:54 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

CooL pisze:
MłodyWilk pisze:

kilka razy już spotkałem się z opinią, że w 163KM wtryski były duuużo trwalsze niż w 173KM.


U mnie 122kW czyli 166KM i niestety wtryski były do wymiany. Co by znaczyło, że nie ma reguły ;-)


Ja jednak widzę regułę, 163-konne wersje 1KD-FTV z J9 i wczesnych J12 tłuką czasami kosmiczne przebiegi bez ruszania układu wtryskowego, wszystkie późniejsze D4-D w J12 (a przy okazji młodsze) jakoś gorzej z tym sobie radzą. A umówmy się, że statystycznie w starszych wozach przebiegi raczej mniejsze nie są.

Autor:  Zyzol [ 26 sie 2018, 22:22 ]
Tytuł:  Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy

info z postu wyżej nieaktualne,
uszczelki do dostania w oryginalnych opakowaniach toytoyowych...
dwa ASO nie ogarnęły i tak powstało przekłamanie.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/