Już się powtarzam 375tys. i wtryski oryginalne, wersja 163KM.
Co do użytkowania to warto wiedzieć że paliwo premium ze stacji ma wyższą temperaturę spalania. Ciekawe jaki to ma wpływ na dziurę w tłoku.
Uszczelnienia wtryskiwaczy
Moderator: luk4s7
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8424
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Uszczelnienia wtryskiwaczy
Nijaką, przy sprawnych wtryskiwaczach.
Jeżeli wtryskiwacz zaczyna lać - to nawet nie musi spalać sie to paliwo. 2000 bar robi swoje, więc w zasadzie nie ma większego znaczenia, czy dziura powstanie na skutek stopienia, odparowania, wyerodowania czy wytarcia. Istotnym jest, że doświadczenie w temacie pokazuje, że sprawa odbywa się bardzo szybko. Od zauważenia nietypowych objawów podejrzanej pracy silnika do padnięcia silnika potrafi temat się zamknąć w kilkaset kilometrów.
Jeżeli wtryskiwacz zaczyna lać - to nawet nie musi spalać sie to paliwo. 2000 bar robi swoje, więc w zasadzie nie ma większego znaczenia, czy dziura powstanie na skutek stopienia, odparowania, wyerodowania czy wytarcia. Istotnym jest, że doświadczenie w temacie pokazuje, że sprawa odbywa się bardzo szybko. Od zauważenia nietypowych objawów podejrzanej pracy silnika do padnięcia silnika potrafi temat się zamknąć w kilkaset kilometrów.