Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 cze 2018, 23:28
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 21 lut 2018, 10:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 983
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Wczoraj na ekspresówce zaczęła mi się zapalać (powoli coraz jaśniej) kontrolka od blokady tylnego dyferencjału.

Po załączeniu reduktora, załączeniu blokady (zaskoczyła normalnie), rozpięciu blokady (słychać że ładnie odskakuje) kontrolka gaśnie całkiem, przejadę kilkaset metrów i znów zaczyna się zapalać (ale nie nagle tylko tak powoli). W pewnym momencie zapaliła się na 100% i wyłączył się ABS (tak jak przy prawidłowym zapięciu blokady).

Co to może być? Będę zdejmował blokadę, ale może na coś zwrócić uwagę? Dodam że 2 lata temu silniczek był założony nowy, wtedy też okazało się że popychacz w moście przyrdzewiał i nie przesuwa się, wszytko było rozebrane i wyczyszczone.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 lut 2018, 17:31 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1128
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
Przetarty kabelek. Ostatnio tak miałem w 80-ce. Jadąc A1 też zaczęła się żarzyć i tak nie do końca świecić. Odłączyłem wtyczkę od blokady i czujnika i z zapaloną kontrolką jechałem dalej. Po czasie wymieniem wiązkę i jest okay.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lut 2018, 17:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 983
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Właśnie nie jestem do końca przekonany że to kable. Jak załączę blokadę i wyłączę to pare minut mam spokój i kontrolka nie świeci się wcale. Dopiero po chwili zaczyna znów się żarzyć coraz jaśniej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lut 2018, 22:31 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1128
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
Tak właśnie miałem. Musiałem się zatrzymać, zapodać blokadę( wtedy kontrolka się normalnie zapalała) , wyłączałem blokadę ( kontrolka gasła) ale po kilku chwilach znowu kontrolka się żarzyła.... a to wkoorwia strasznie zwłaszcza przy 140 na autostradzie.. :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lut 2018, 23:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 983
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Jeśli jest tak jak mówisz to luz. Chociaż to trochę jednak stresuje, że zaraz się załączy i rozpieprzy coś w moście, dodatkowo jak już się pali całkiem to wyłącza mi ABS.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 lut 2018, 23:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 983
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Sprawa rozwiązana.
Dwa lata temu wymieniłem czujnik na nowy włoski (firmy EPS) zamiennik, mechanik twierdził że oryginał zepsuty.

Wywaliłem zamiennik wsadziłem stary czujnik i działa. 14 letni oryginał widać lepszy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 lut 2018, 8:35 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1128
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
u mnie czujnik też wymieniony ( na czujnik wstecznego z tlc 120) ale po odłączeniu kostki kontrolka nadal żarzyła.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group