TEMS Modyfikacja, czyli co wynika z zepsutego kompresora

Moderator: luk4s7

KALI
Posty: 69
Rejestracja: 02 paź 2015, 10:30
Auto: by?a J95 Jagoda, jest J120
Kontakt:

Re: TEMS Modyfikacja, czyli co wynika z zepsutego kompresora

Post autor: KALI »

Słuchajcie, a tak trochę z innej beczki. Czy można zrobić jakiś serwis okresowy Temsa? Sprawdzenie całego systemu i ewentualna wymianę zużywających się elementów? W myśl zasady, ze lepiej zapobiegać niż leczyć. Jakie elementy można sprawdzić, których wymiana w 11 letnim aucie może zwiększyć żywotność całego systemu? Na razie u mnie wszystko działa, nie ma wycieków, opadania jak postoi itd. I chciałbym, żeby tak zostało. Podpowiecie?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18021
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: TEMS Modyfikacja, czyli co wynika z zepsutego kompresora

Post autor: kylon »

Musisz go po prostu dokładnie przejrzeć. Jak kompresor nie jest kawałkiem utlenionego aluminium to go zregeneruj - zabezpiecz. Michy sprawdź czy noe są podparciałe w miejscu pracy na dole. Często rdza je ciacha na tym mocowaniu na którym guma się zawija do środka. Urywanie się czujników spowodowane jest często zapyziałymi na dębowo przegubikami na dźwigni.

KALI
Posty: 69
Rejestracja: 02 paź 2015, 10:30
Auto: by?a J95 Jagoda, jest J120
Kontakt:

Re: TEMS Modyfikacja, czyli co wynika z zepsutego kompresora

Post autor: KALI »

Dzięki kylon za streściwa odpowiedz. Przyjrzę się temu i w razie co oddam do regeneracji. Lepiej tak niż stanąć kilka tysięcy km od domu.

ODPOWIEDZ