Witam.
Jak w temacie po nocy gdy zapaliłem auto po przejechaniu kilku metrów zaczęła mi mrugać kontrolka od blokady centralnego układu różnicowego oraz VSC. Przy skręcaniu koła piszczą i wszystko się napina jak bycze jajo. Jeździłem do przodu do tyłu odłączałem akumulator i nic jak jest zapięta tak jest zapięta. Włączałem biegi wolne szybkie przeróżne kombinacje.
Czy jest możliwe ze uszkodzeniu uległ aktuator blokady?? Wiem że podobny problem jest z silniczkami od blokady tylnego mostu.
Czy jest możliwość demontażu tego silniczka bez rozbierania reduktora??
Zblokowana blokada centralnego układu różnicowego.
Moderator: luk4s7
Re: Zblokowana blokada centralnego układu różnicowego.
Mi się kiedyś z powodu urwanych kabelków zablokowała blokada.
Re: Zblokowana blokada centralnego układu różnicowego.
- reduktor trzeba rozłożyć
- pierwsze to sprawdzić elektrykę
- druga najczęstsza przyczyna to grzebanie i nieprawidłowe ustawienie.
- pierwsze to sprawdzić elektrykę
- druga najczęstsza przyczyna to grzebanie i nieprawidłowe ustawienie.
Re: Zblokowana blokada centralnego układu różnicowego.
Co znaczy nieprawidłowe ustawienie??
Chodzi o potencjometr i stycznik???
Niby nikt nie grzebał wcześniej.
Kylon przy okazji z innej beczki. Mam KZJ70 po Cobrze która kiedyś była doposażana u Ciebie. Sa 2 blokady przód i tył i za żadne skarby nie mogę znaleźć modelu blokady co by dobrać oringi, RD132 to to nie jest. Oringi są okrągłe.
Chodzi o potencjometr i stycznik???
Niby nikt nie grzebał wcześniej.
Kylon przy okazji z innej beczki. Mam KZJ70 po Cobrze która kiedyś była doposażana u Ciebie. Sa 2 blokady przód i tył i za żadne skarby nie mogę znaleźć modelu blokady co by dobrać oringi, RD132 to to nie jest. Oringi są okrągłe.
Re: Zblokowana blokada centralnego układu różnicowego.
Stary wycofany już model RD23