przyszedł czas na naprawę.
Mechanik stwierdził, że do wymiany krzyżak i łącznik kolumny kierowniczej, łączniki drążka stabilizatora, drążki kierownicze z końcówkami.Sworznie i tuleje wahaczy na razie ok (przebieg 270 000).
Czy może ktoś przerabiał temat i ma wiedzę jaki kupić krzyżak i łącznik kolumny. Czy tylko oryginał, czy występują zamienniki?
Proszę podzielcie się wiedzą.
kolumna kierownicza stuki (luzy?)
Moderator: luk4s7
Re: kolumna kierownicza stuki (luzy?)
Całość z oryginału jeśli chodzi o kolumnę (łącznik z krzyżakiem)
Re: kolumna kierownicza stuki (luzy?)
dzięki za szybką reakcję.
Mechanik mówił o 2 krzyżakach, jeden powyżej pedałów i jeden niżej w komorze silnika. Rozumiem, że łącznik z krzyżakiem to w komorze silnika.Czy ten drugi krzyżak występuje osobno? Czy też tylko oryginał?
Mechanik mówił o 2 krzyżakach, jeden powyżej pedałów i jeden niżej w komorze silnika. Rozumiem, że łącznik z krzyżakiem to w komorze silnika.Czy ten drugi krzyżak występuje osobno? Czy też tylko oryginał?
Re: kolumna kierownicza stuki (luzy?)
Krzyżaki nie występują oddzielnie. Chyba że rzeźba.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: kolumna kierownicza stuki (luzy?)
Hmm, pytanie czy zakład regenerujący wały nie ogarnie takiego tematu? Chodzi o wymianę krzyżaka. To chyba nie jest jakas kosmiczna technologia
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8401
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: kolumna kierownicza stuki (luzy?)
Formalnie nie sa wymienne (są zagniatane w widełkach), więc solo krzyżaki nie występują jako część zamienna. Przynajmniej - jako sensownej jakości część zamienna - bo pewnie uda się coś dobrać, w stylu od jakich maszyn rolniczych czy ATV.
Kup po prostu używaną kolumnę z przebiegiem rokującym na znacznie niżej miliona - i zapomnisz o problemie ...
Kup po prostu używaną kolumnę z przebiegiem rokującym na znacznie niżej miliona - i zapomnisz o problemie ...