Witam
Obecnie śmigam na BFG AT 265/70/17 + lift 2" lecz oponki już powoli na śmietnik więc zamarzyło mi się MT.
Chciałbym mieć więcej "mięcha" i też móc jeździć w terenie na niskim ciśnieniu ok 0,5 Bar.
Dlatego myślę o stalowej feldze 16" z beadlockiem - np. 4Terrain - 17" z beadlockiem niestety nie znalazłem.
Waham się pomiędzy rozmiarem 265/75/16 (32") a 285/75/16 (33").
Użytkuje ktoś może 33" w j120 ?? Czy 32" to max dla tej maszyny ?? Z drugiej strony widziałem FJ na 33" a to ponoć tylko inna buda !?
Jakieś info nt. kolizji z elementami stałymi też by się przydały
Pozdrawiam
wolf243
Stalowe 16" w j120 - dylemat
Moderator: luk4s7
Re: Stalowe 16" w j120 - dylemat
Zacznij od znalezienia szesnastek pasujących do tego auta zwykłych a potem się zastanawiaj na moim zdaniem niepotrzebnym ci beadlockiem. Mało co pasuje na zaciski. J120 tychyba raczej mało wyczynowe auto do jazdy z ciśnieniem 0,5 atm.
Re: Stalowe 16" w j120 - dylemat
Może i mało wyczynowe , ale takie już mam i nie oddam .
Myślę nad beadlockiem bo to zawsze z ciśnieniem można bardziej pofolgować. Obecnie na alu zjeżdżam do 1,5 Bar.
Mierzyłem stalową felgę 4MAD 16" z ET -25 tyle że z gumą 305/70/16 MT (33") - takie koła mieli akuratnie w warsztacie, swoja drogą jeździ na nich kolega z forum użytkujący FJ Cruisera (wielkie dzięki za udostępnienie).
Ta stalowa 4Terrain z beadlockiem z ET -25 ze sklepiku może nie pasować ???
Opona wystawał ok 4cm z nadkola i haczyła o chlapacze przy skręcie.
Jazda była super ale skręcać się nie dało Wykrzyżu w obawie o nadkola też nie zaryzykowałem
Tak toto wyglądało
Te 33" kusi
Myślę nad beadlockiem bo to zawsze z ciśnieniem można bardziej pofolgować. Obecnie na alu zjeżdżam do 1,5 Bar.
Mierzyłem stalową felgę 4MAD 16" z ET -25 tyle że z gumą 305/70/16 MT (33") - takie koła mieli akuratnie w warsztacie, swoja drogą jeździ na nich kolega z forum użytkujący FJ Cruisera (wielkie dzięki za udostępnienie).
Ta stalowa 4Terrain z beadlockiem z ET -25 ze sklepiku może nie pasować ???
Opona wystawał ok 4cm z nadkola i haczyła o chlapacze przy skręcie.
Jazda była super ale skręcać się nie dało Wykrzyżu w obawie o nadkola też nie zaryzykowałem
Tak toto wyglądało
Te 33" kusi
Re: Stalowe 16" w j120 - dylemat
Stalowa felga z beadlockiem z dużą oponą, na dużym odsadzeniu= szybkie kłopoty z przednim niezależnym zawieszeniem spowodowane dużą masą. Przerabiałem na Pajero, choć bez beadlocka. Chyba że to chiński beadlock z gównolitu który będzie wyginał się przy skręcaniu- wtedy będzie lżejszy ale niewyważalny.
Re: Stalowe 16" w j120 - dylemat
Z ciekawosci zderzak masz roxa? Z tymi kołami to śmieszna sprawa bo znajomy z facebooka z Austriali w swojej 120 ma 37 calowe koła ^^
Re: Stalowe 16" w j120 - dylemat
Zderzak stalowy made in Poland cuś ala xrox