Przedmiotowy element (dodatkowy pierścień) występuje - ale nie solo, przynajmniej nie dla tego modelu. Występuje razem z całą półośką, jako złożenie - podobnie zresztą jak przegub zewnętrzny. Nie ma opcji zakupu solo przegubu zewnętrznego w ASO do tego modelu. Bo tak.
No ale - jak się zakupi taki przegub w aftermarkecie - to zazwyczaj również nie ma tego wspomnianego pierścienia. I jak klient zleca warsztatowi wymianę - to albo się przekłada stary, albo .... no raczej nie zamawia całej półosi w aso ...
Taka polityka serwisowa dla tego elementu jest w tej marce już od początku lat dziewięćdziesiątych. I w zasadzie nie ma się czego czepiać, jeżeli - jak Kylon napisał - serwisuje się to kompletnie, czyli wychodzi się ze (słusznego zresztą) założenia, że wytrzymałość przegubu jest zbliżona do wytrzymałości łożysk, i sensownie jest wymienić całość za jednym razem ...
Przednie zawieszenie - usterki, buczenie , dudnienie
Moderator: luk4s7
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8429
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Przednie zawieszenie - usterki, buczenie , dudnienie
A - i nie jest to polityka TMP, ale ogólnie koncernu. Działa tak samo na całym świecie
Re: Przednie zawieszenie - usterki, buczenie , dudnienie
Część jest dostępna tylko mają babola w EPC z resztą nie jednego. Dawno już z tym walczyłem w sensie próbowałem rozwiązać sam temat i ani TMP ani centrala w Belgii sobie z tym nie poradziła. Ja sobie poradziłem bo kilka Tujot na warsztacie stoi i metodą prób i błędów zamówiłem kilka uszczelniaczy od innego modelu trafiając w punkt - szkoda że nie w totka.
My się Czoberku jutro widzimy?
My się Czoberku jutro widzimy?