Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r

Moderator: luk4s7

mabor
Posty: 37
Rejestracja: 18 sty 2013, 16:54
Auto: LC 4.0 V6 J125
Kontakt:

Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r

Post autor: mabor »

Witajcie!
Czy jest możliwość założenia kierownicy wielofonkcyjnej do J125 z 2005r? Jest to jedyna rzecz, ktorej mi brakuje... :?

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8425
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r

Post autor: Rokfor32 »

Pewnie że jest - ino po co Ci ona bez reszty systemu ... :wink:

A poważniej - wpierw trzeba sprawdzić wiązki elektryczne, czy są przygotowane. Wtedy nie ma problema, przekłądasz kierę wraz ze wszystkim co pod nią, i wpinasz kostki do instalacji.

mabor
Posty: 37
Rejestracja: 18 sty 2013, 16:54
Auto: LC 4.0 V6 J125
Kontakt:

Re: Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r

Post autor: mabor »

Rokfor32 pisze:Pewnie że jest - ino po co Ci ona bez reszty systemu ... :wink:

A poważniej - wpierw trzeba sprawdzić wiązki elektryczne, czy są przygotowane. Wtedy nie ma problema, przekłądasz kierę wraz ze wszystkim co pod nią, i wpinasz kostki do instalacji.
A jak prosto to sprawdzić... Bo za bardzo kombinować z elektryką bym nie chciał... Chyba mnie nie lubi... :)

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8425
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r

Post autor: Rokfor32 »

Zwyczajnie - zdjąć plastisie wokół kierownicy, i zobaczyć jak wyglądają złącza do przełączników. Powinny być albo dodatkowe, luźne wtyczki od strony instalacji, albo w zespolonych złączach więcej kabli od strony instalacji, niż od strony przełączników.

Ale - żeby taką ocenę zrobić porządnie, to trzeba ściągnąć sobie manual serwisowy obejmujący model z takową (wypaśną) kierą. Będą tam dokładnie rozrysowane złącza, z kolorami kabelków i kształtem wtyczek włącznie. I porównać ze stanem u siebie.

mabor
Posty: 37
Rejestracja: 18 sty 2013, 16:54
Auto: LC 4.0 V6 J125
Kontakt:

Re: Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r

Post autor: mabor »

Rokfor32 pisze:Zwyczajnie - zdjąć plastisie wokół kierownicy, i zobaczyć jak wyglądają złącza do przełączników. Powinny być albo dodatkowe, luźne wtyczki od strony instalacji, albo w zespolonych złączach więcej kabli od strony instalacji, niż od strony przełączników.

Ale - żeby taką ocenę zrobić porządnie, to trzeba ściągnąć sobie manual serwisowy obejmujący model z takową (wypaśną) kierą. Będą tam dokładnie rozrysowane złącza, z kolorami kabelków i kształtem wtyczek włącznie. I porównać ze stanem u siebie.
Rokfor32
Jak zwykle rzeczowo i kompetentnie... Dzięki

ODPOWIEDZ