Witajcie!
Czy jest możliwość założenia kierownicy wielofonkcyjnej do J125 z 2005r? Jest to jedyna rzecz, ktorej mi brakuje...
Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r
Moderator: luk4s7
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8425
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r
Pewnie że jest - ino po co Ci ona bez reszty systemu ...
A poważniej - wpierw trzeba sprawdzić wiązki elektryczne, czy są przygotowane. Wtedy nie ma problema, przekłądasz kierę wraz ze wszystkim co pod nią, i wpinasz kostki do instalacji.
A poważniej - wpierw trzeba sprawdzić wiązki elektryczne, czy są przygotowane. Wtedy nie ma problema, przekłądasz kierę wraz ze wszystkim co pod nią, i wpinasz kostki do instalacji.
Re: Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r
A jak prosto to sprawdzić... Bo za bardzo kombinować z elektryką bym nie chciał... Chyba mnie nie lubi...Rokfor32 pisze:Pewnie że jest - ino po co Ci ona bez reszty systemu ...
A poważniej - wpierw trzeba sprawdzić wiązki elektryczne, czy są przygotowane. Wtedy nie ma problema, przekłądasz kierę wraz ze wszystkim co pod nią, i wpinasz kostki do instalacji.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8425
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r
Zwyczajnie - zdjąć plastisie wokół kierownicy, i zobaczyć jak wyglądają złącza do przełączników. Powinny być albo dodatkowe, luźne wtyczki od strony instalacji, albo w zespolonych złączach więcej kabli od strony instalacji, niż od strony przełączników.
Ale - żeby taką ocenę zrobić porządnie, to trzeba ściągnąć sobie manual serwisowy obejmujący model z takową (wypaśną) kierą. Będą tam dokładnie rozrysowane złącza, z kolorami kabelków i kształtem wtyczek włącznie. I porównać ze stanem u siebie.
Ale - żeby taką ocenę zrobić porządnie, to trzeba ściągnąć sobie manual serwisowy obejmujący model z takową (wypaśną) kierą. Będą tam dokładnie rozrysowane złącza, z kolorami kabelków i kształtem wtyczek włącznie. I porównać ze stanem u siebie.
Re: Kierownica wielofunkcyjna w J125 2005r
Rokfor32Rokfor32 pisze:Zwyczajnie - zdjąć plastisie wokół kierownicy, i zobaczyć jak wyglądają złącza do przełączników. Powinny być albo dodatkowe, luźne wtyczki od strony instalacji, albo w zespolonych złączach więcej kabli od strony instalacji, niż od strony przełączników.
Ale - żeby taką ocenę zrobić porządnie, to trzeba ściągnąć sobie manual serwisowy obejmujący model z takową (wypaśną) kierą. Będą tam dokładnie rozrysowane złącza, z kolorami kabelków i kształtem wtyczek włącznie. I porównać ze stanem u siebie.
Jak zwykle rzeczowo i kompetentnie... Dzięki