Wyprawowe zawieszenie w J12
Moderator: luk4s7
Re: Wyprawowe zawieszenie w J12
Po moich wczesniejszych przejsciach, smiem twierdzic, ze pewnie cos sknocili. Kylon zerknij okiem fachowca na zdjecia, moze znajdziesz co nie jest nie tak...
- Załączniki
-
- 178_7897_resize.JPG (72,19 KiB) Przejrzano 2912 razy
-
- 179_7905_resize.jpg
- (81,85 KiB) Pobrany 424 razy
-
- 179_7902_resize.JPG
- (119,39 KiB) Pobrany 422 razy
Re: Wyprawowe zawieszenie w J12
Chodzi mi o dolne mocowanie sprężyny do amorka . Taki czarny pierścień na żółtym amorku.
Re: Wyprawowe zawieszenie w J12
No to sie popisalem
Jutro pstrykne foty tych pierscieni.
Jutro pstrykne foty tych pierscieni.
Re: Wyprawowe zawieszenie w J12
To bicie z przodu to prawdopodobnie poducha od stabilizatora. Tez to mam i czekam na wymiane. Dodam, ze na szarpakach nie do wykrycia. Aby potwierdzic stan na stopien i zlap sie za relingi i zacznij bujac, a kolega niech poslucha. (mam te same objawy)
Pozdro
Pozdro
Re: Wyprawowe zawieszenie w J12
Dzieki za podpowiedz. Bede musial podjechac do serwisu, niech szukaja. Zrobilem tez zdjecia o ktore prosil Kylon. Czy na tym drugim zdjeciu jest ok? bo cos mi sie wydaje, ze chyba nie:
Re: Wyprawowe zawieszenie w J12
Odgrzeję starego kotleta Sprawa dotyczy co prawda 4runnera ale podwoziowo jak mówią specjaliści to samo co Lc120.Po roku jazdy na standartowym zawieszeniu,czas byłby na zmiany,dość mam podpierania się klamkami na zakrętach,no i osłony podwozia się trochę zweryfikowały. Mam na myśli sprzedawane w usa kity Ome .Pierwszy nazwany Soft to sprężyny 884 przód ,nitrocharger 90000 i 895 tył i amortyzatory 6004.Wydaję mi się ,że nie jest to taki soft bo sprężyna ma opis 51-100kg.Następny w kolejności zestaw to sprężyny 885 z przodu z tyłu podobnie.
Nie chcę przegiąć z liftem bo nie zamierzam zakładać wyciągarki ani zderzaka stalowego,auto użytkuję przeważnie sam; plus wyjazdy wakacyjne po bezdrożach i takie tam.Chcę też aby geometria zawieszenia była zachowana (częste wyjazdy po czarnym ).uFF to byłoby na tyle ,doradźcie coś proszę
Nie chcę przegiąć z liftem bo nie zamierzam zakładać wyciągarki ani zderzaka stalowego,auto użytkuję przeważnie sam; plus wyjazdy wakacyjne po bezdrożach i takie tam.Chcę też aby geometria zawieszenia była zachowana (częste wyjazdy po czarnym ).uFF to byłoby na tyle ,doradźcie coś proszę
Re: Wyprawowe zawieszenie w J12
Nie wiem jak w OME ale w Dobinsonie są inne sprężyny do 120-ek niż do 4Runnera, zależne od rodzaju silnika, wersji nadwozia SWB czy LWB itd więc zanim zamówisz dobrze się zorientuj żebyś nie strzelij sobie samobója.
Re: Wyprawowe zawieszenie w J12
Też patrzyłem ale w dobinsonie coś jest skopane w katalogu,jest zdjęcie 4runera 4 generacji,ale specyfikacja silników jest od 3 gen (nie ma silnika 4,0 ) Zresztą ta buda była bodajże od 2003 roku a nie 0d 1995,tak mi się wydaje
Re: Wyprawowe zawieszenie w J12
No widzisz teraz to ja sobie strzeliłem samobója faktycznie karta zdupcona i trzeba aktualizajcę zrobić
spojarzałem w specyfikację i jest tak:
sprężyna do 4Runnera 4th generacja silnik 4,0 V6 sprężyna przód C59-300(45mm) tył C59-325(45mm) oraz dwie inne wersje z obciążeniem dodatkowym 100-300 kg lub 300-400 kg.
spojarzałem w specyfikację i jest tak:
sprężyna do 4Runnera 4th generacja silnik 4,0 V6 sprężyna przód C59-300(45mm) tył C59-325(45mm) oraz dwie inne wersje z obciążeniem dodatkowym 100-300 kg lub 300-400 kg.