Wyprawowe zawieszenie w J12

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Ziemniak
Posty: 53
Rejestracja: 28 cze 2008, 15:41

Re: Wyprawowe zawieszenie w J12

Post autor: Ziemniak »

Po moich wczesniejszych przejsciach, smiem twierdzic, ze pewnie cos sknocili. Kylon zerknij okiem fachowca na zdjecia, moze znajdziesz co nie jest nie tak...
Załączniki
178_7897_resize.JPG
178_7897_resize.JPG (72,19 KiB) Przejrzano 2912 razy
179_7905_resize.jpg
(81,85 KiB) Pobrany 424 razy
179_7902_resize.JPG
(119,39 KiB) Pobrany 422 razy

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18050
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Wyprawowe zawieszenie w J12

Post autor: kylon »

Chodzi mi o dolne mocowanie sprężyny do amorka :wink: . Taki czarny pierścień na żółtym amorku.

Awatar użytkownika
Ziemniak
Posty: 53
Rejestracja: 28 cze 2008, 15:41

Re: Wyprawowe zawieszenie w J12

Post autor: Ziemniak »

No to sie popisalem :mrgreen:
Jutro pstrykne foty tych pierscieni.

Bibis
Posty: 28
Rejestracja: 25 gru 2007, 21:39

Re: Wyprawowe zawieszenie w J12

Post autor: Bibis »

To bicie z przodu to prawdopodobnie poducha od stabilizatora. Tez to mam i czekam na wymiane. Dodam, ze na szarpakach nie do wykrycia. Aby potwierdzic stan na stopien i zlap sie za relingi i zacznij bujac, a kolega niech poslucha. (mam te same objawy)

Pozdro

Awatar użytkownika
Ziemniak
Posty: 53
Rejestracja: 28 cze 2008, 15:41

Re: Wyprawowe zawieszenie w J12

Post autor: Ziemniak »

Dzieki za podpowiedz. Bede musial podjechac do serwisu, niech szukaja. Zrobilem tez zdjecia o ktore prosil Kylon. Czy na tym drugim zdjeciu jest ok? bo cos mi sie wydaje, ze chyba nie:
Załączniki
a3.jpg
(186,7 KiB) Pobrany 301 razy
a1.jpg
Tu chyba jest cos nie tak?
(199,7 KiB) Pobrany 299 razy

Awatar użytkownika
macieq
Posty: 164
Rejestracja: 25 cze 2008, 07:39
Auto: 4runner V6
Kontakt:

Re: Wyprawowe zawieszenie w J12

Post autor: macieq »

Odgrzeję starego kotleta :) Sprawa dotyczy co prawda 4runnera ale podwoziowo jak mówią specjaliści to samo co Lc120.Po roku jazdy na standartowym zawieszeniu,czas byłby na zmiany,dość mam podpierania się klamkami na zakrętach,no i osłony podwozia się trochę zweryfikowały. Mam na myśli sprzedawane w usa kity Ome .Pierwszy nazwany Soft to sprężyny 884 przód ,nitrocharger 90000 i 895 tył i amortyzatory 6004.Wydaję mi się ,że nie jest to taki soft bo sprężyna ma opis 51-100kg.Następny w kolejności zestaw to sprężyny 885 z przodu z tyłu podobnie.
Nie chcę przegiąć z liftem bo nie zamierzam zakładać wyciągarki ani zderzaka stalowego,auto użytkuję przeważnie sam; plus wyjazdy wakacyjne po bezdrożach i takie tam.Chcę też aby geometria zawieszenia była zachowana (częste wyjazdy po czarnym ).uFF to byłoby na tyle ,doradźcie coś proszę

Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1133
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Wyprawowe zawieszenie w J12

Post autor: Heniu »

Nie wiem jak w OME ale w Dobinsonie są inne sprężyny do 120-ek niż do 4Runnera, zależne od rodzaju silnika, wersji nadwozia SWB czy LWB itd więc zanim zamówisz dobrze się zorientuj żebyś nie strzelij sobie samobója.

Awatar użytkownika
macieq
Posty: 164
Rejestracja: 25 cze 2008, 07:39
Auto: 4runner V6
Kontakt:

Re: Wyprawowe zawieszenie w J12

Post autor: macieq »

Też patrzyłem ale w dobinsonie coś jest skopane w katalogu,jest zdjęcie 4runera 4 generacji,ale specyfikacja silników jest od 3 gen (nie ma silnika 4,0 ) Zresztą ta buda była bodajże od 2003 roku a nie 0d 1995,tak mi się wydaje :wink:

Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1133
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Wyprawowe zawieszenie w J12

Post autor: Heniu »

No widzisz teraz to ja sobie strzeliłem samobója :mrgreen: faktycznie karta zdupcona i trzeba aktualizajcę zrobić :oops:
spojarzałem w specyfikację i jest tak:
sprężyna do 4Runnera 4th generacja silnik 4,0 V6 sprężyna przód C59-300(45mm) tył C59-325(45mm) oraz dwie inne wersje z obciążeniem dodatkowym 100-300 kg lub 300-400 kg.

ODPOWIEDZ