LC 100 - zawieszenie
Moderator: luk4s7
Re: LC 100 - zawieszenie
jakie zaś pomorze...??
jaracie tam co ?
taki jeden... sprzedawać będzie po nowym roku
się zastanawiam
jaracie tam co ?
taki jeden... sprzedawać będzie po nowym roku
się zastanawiam
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: LC 100 - zawieszenie
tak sobie tylko - niezobowiązująco - dworuję... przepraszamkylon pisze:Ja jakoś nie przepadam za tą robotą jak ma być wyprute wszystko. A paliwo ze Śląska na Pomorze liczysz czy tylko efekt końcowy określa złudnie tą taniość
Re: LC 100 - zawieszenie
Nic nie jarają, tylko jeden się zna na ortografii, a drugi... też, ale mu się wymskłoselim pisze:jakie zaś pomorze...??
jaracie tam co ?
Re: LC 100 - zawieszenie
Kylon - dzieki za odpowiedz , jest to prawdziwy esej na temat zawieszenia. Czujniki sprawdziłem bardzo dokładnie - jest OK ( przy okazji "podziwiam " konstruktorów z Toyo że zrobili potencjometry grubosci włosa , dla tak cięzkich warunków pracy , podobno w są już mocniejsze ). Nie mam zamiaru wyrzucać hydrauliki z tyłu . Kontrolka połoznia max " spada" na neutral sama , bez ruszenia z miejsca. Napewno jest to sprawa dobrego komputera testujacego i człowieka który go potrafi obsługiwac - i dlatego szukam kogoś takiego w Krakowie lub okolicach.
Re: LC 100 - zawieszenie
Dzięki Jerzy za fantastyczny PR ,ale sam nie wiem czy zasługuję na porównanie z innymi bardziej doświadczonymi kolegami .Jerzy23 pisze:Poczekaj na opinie @kameleon i @Rokfor32, nikt nie zna sie na tym lepiej niz ci dwaj
Są na tym forum także inne osoby posiadające wybitną wiedzę i długoletnią praktykę
Zgodnie z hierarchią ZIELONY--->NIEBIESKI---> BRĄZOWY nie wychylam się gdy inni mają coś mądrego do powiedzenia w temacie.
KYLON jak zawsze wyczerpująco i profesjonalnie potraktował temat i jego wypowiedź należałoby przypiąć na liście tematów J10 by zapoznać z tematem każdego kto ma hydrauliczne zawieszenie w swojej setce.
Re: LC 100 - zawieszenie
Witam wszystkich.
Zawieszenie z Hi przy prędkości 40km/h opada do poziomu N, to samo z pozycji L.
Czy istnieje możliwość wyłączenia (może na komputerze) tej automatycznej zmiany poziomowania,
tak żeby pozostało tylko sterowanie przyciskami?
Zawieszenie z Hi przy prędkości 40km/h opada do poziomu N, to samo z pozycji L.
Czy istnieje możliwość wyłączenia (może na komputerze) tej automatycznej zmiany poziomowania,
tak żeby pozostało tylko sterowanie przyciskami?
Re: LC 100 - zawieszenie
Nie. Możesz tylko zablokować mechanicznie na którymś z poziomów wyjmując przekaźnik od AHC. Ale jazda cały czas na H nie robi autu dobrze.
Re: LC 100 - zawieszenie
Dzięki za odpowiedź. Czasami może by się przydała taka możliwość.
A czy bezkarnie można sobie trochę podnieść poziom N regulacją na czujnikach?
Ewentualnie podkręcając trochę drążki.
A czy bezkarnie można sobie trochę podnieść poziom N regulacją na czujnikach?
Ewentualnie podkręcając trochę drążki.
Re: LC 100 - zawieszenie
Troszkę można ale bez kompa się nie obejdzie. Możesz ręcznie ale podnosząc drążki musisz jednocześnie przeregulować czujniki przednie.
Re: LC 100 - zawieszenie
Witam.
mam problem z zawieszeniem. Wymieniłem uszkodzony przedni czujnik (mam (miałem ) 2 100-ki więc podmieniłem i wiedziałem który) i zwieszenie podnosi się i opada tak jak powinno, ale jest różnica 15mm z przodu pomiędzy lewą i prawą stroną. Jak zmieniam położenie czujnika po jednej stronie to zwieszenie zmienia położenie, ale równo po obu stronach i różnica pozostaje taka sama. Czy można to jakoś samemu wykalibrować?
mam problem z zawieszeniem. Wymieniłem uszkodzony przedni czujnik (mam (miałem ) 2 100-ki więc podmieniłem i wiedziałem który) i zwieszenie podnosi się i opada tak jak powinno, ale jest różnica 15mm z przodu pomiędzy lewą i prawą stroną. Jak zmieniam położenie czujnika po jednej stronie to zwieszenie zmienia położenie, ale równo po obu stronach i różnica pozostaje taka sama. Czy można to jakoś samemu wykalibrować?
Re: LC 100 - zawieszenie
Dzień dobry wszystkim.
Mam mały (lub duży) problem z zawieszeniem AHC.
Zrobiło się jakby twardsze, mruga kontrolka „off” , nie można zmieniać wysokości. W większości pokazuje ustawienie wysokości na „N” , lecz czasami zdarzy się ze jest na „LO” , robi się wtedy mega twardo jak w sportowym samochodzie na niskim profilu, lecz fizycznie zawiecha cały czas jest w normalnej wysokości , nie opada.
Komputer wypluł 5 błędów :
C1711
C1712
C1713
C1736
C1776
Trzy pierwsze dotyczą czujników wysokości, z tym ze owe czujniki sprawdziłem i są w dobrym stanie. Sprężynki złociutkie jak nowe, oporność mierzona multimetrem, zmienia się.
Na wiązkach dochodzących do czujników napięcie jest .
Bezpieczniki oraz przekaźnik również sprawdzone.
Pozostałe dwa błędy nie wiem gdzie szukać.
Ktoś może miał podobny problem?
Ktoś poratuje poradą?
Pozdrawiam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mam mały (lub duży) problem z zawieszeniem AHC.
Zrobiło się jakby twardsze, mruga kontrolka „off” , nie można zmieniać wysokości. W większości pokazuje ustawienie wysokości na „N” , lecz czasami zdarzy się ze jest na „LO” , robi się wtedy mega twardo jak w sportowym samochodzie na niskim profilu, lecz fizycznie zawiecha cały czas jest w normalnej wysokości , nie opada.
Komputer wypluł 5 błędów :
C1711
C1712
C1713
C1736
C1776
Trzy pierwsze dotyczą czujników wysokości, z tym ze owe czujniki sprawdziłem i są w dobrym stanie. Sprężynki złociutkie jak nowe, oporność mierzona multimetrem, zmienia się.
Na wiązkach dochodzących do czujników napięcie jest .
Bezpieczniki oraz przekaźnik również sprawdzone.
Pozostałe dwa błędy nie wiem gdzie szukać.
Ktoś może miał podobny problem?
Ktoś poratuje poradą?
Pozdrawiam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: LC 100 - zawieszenie
Poczytaj forum. O zawieszeniu AHC jest już napisane chyba wszystko.
Re: LC 100 - zawieszenie
No właśnie takiego przypadku nie znalazłem, a czytałem chyba wszystkie wątki o AHC
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: LC 100 - zawieszenie
Sprawdź kody w Googlu. Porządny komputer serwisowy podaje opisy błędów zatem nie znam wszystkich po cyferkach i nawet nie próbuje się uczyć.
Re: LC 100 - zawieszenie
C1736- Accumulator solenoid circuit
C1776- Front wheels speed sensor signal
Pierwszy jeśli dosłownie tłumacząc to cewka na akumulatorze AHC
Drugi to sygnał z czujnik prędkości przednich kół .
Jak można sprawdzić powyższe ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
C1776- Front wheels speed sensor signal
Pierwszy jeśli dosłownie tłumacząc to cewka na akumulatorze AHC
Drugi to sygnał z czujnik prędkości przednich kół .
Jak można sprawdzić powyższe ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk