Błotniki - wątpliwości
: 07 paź 2019, 09:44
Mam pewien dylemat odnośnie błotników.
Noszę się z zamiarem wymiany obu i natrafiłem na takie problemy:
- po pierwsze - podobno (tak mi doradzają w sklepach z częściami) oryginalnie LC100 miała otwór na antenę w lewym błotniku, a z tego co widzę na zdjęciach w necie, to większość ma jednak anteny w prawym błotniku - czy ktoś z Was orientuje się jak powinno być i czy w ogóle ma to znaczenie?
- po drugie - na rynku dostępne są dwa rodzaje błotników - z otworami na migacze/antenę/listwy boczne, i bez tych otworów. Zastanawiające jest, że wersje bez otworów są o kilkaset zł tańsze (ja u siebie mam z otworami). I teraz moje pytanie - czy konstrukcyjnie różnią się one od siebie, tj. czy mogę kupić bez otworów, a blacharz przy wymianie je po prostu wytnie?
Z góry dzięki za pomoc.
Noszę się z zamiarem wymiany obu i natrafiłem na takie problemy:
- po pierwsze - podobno (tak mi doradzają w sklepach z częściami) oryginalnie LC100 miała otwór na antenę w lewym błotniku, a z tego co widzę na zdjęciach w necie, to większość ma jednak anteny w prawym błotniku - czy ktoś z Was orientuje się jak powinno być i czy w ogóle ma to znaczenie?
- po drugie - na rynku dostępne są dwa rodzaje błotników - z otworami na migacze/antenę/listwy boczne, i bez tych otworów. Zastanawiające jest, że wersje bez otworów są o kilkaset zł tańsze (ja u siebie mam z otworami). I teraz moje pytanie - czy konstrukcyjnie różnią się one od siebie, tj. czy mogę kupić bez otworów, a blacharz przy wymianie je po prostu wytnie?
Z góry dzięki za pomoc.