Strona 2 z 2

Re: Zabezpieczenie antykorozyjne

: 05 kwie 2019, 17:14
autor: legend
O jakich kosztach mówimy? (zdjęcie ramy i poprawnie wykonana robocizna)

Re: Zabezpieczenie antykorozyjne

: 05 kwie 2019, 17:52
autor: rolkos
Mi wyceniali na 8-12tys.

Re: Zabezpieczenie antykorozyjne

: 05 kwie 2019, 18:04
autor: sebastian44
Wez pod uwage ze to jest rozebranie dzialajacego samochodu na kawalki. Po drodze moga wyjsc inne rzeczy bo przeciez nie beda skladac na starych gratach. Do tego dochodzi rzetelnosc warsztatow ktora oglednie mowiac jest watpliwa i po takiej operacji moga pozniej wychodzic dziwne usterki ktorych przyczyn nie wiadomo gdzie szukac bo ruszane bylo wszystko. Ja bym odpuscil i jezdzil. Albo popackal sam. Mozesz tez dac do Krowna, nie wiem co to warte ale po wszystkin daja karteczke dla uspokojenia sumienia troche jak po spowiedzi :D

Re: Zabezpieczenie antykorozyjne

: 05 kwie 2019, 21:15
autor: Rokfor32
Rama to jeden element - ale podwozie jako całość to zupełnie inny poziom. Ramę solo można zrobić (wypiaskować i polakierować) za 5 tysi (przykładowo) - ale jest bez sensu dokręcać do tego zardzewiały most, czy trzymające się na lakierze rurki hamulcowe.

Temu, jako całość, podwozie wychodzi na poziomie 10 tysi wzwyż. Zależnie od stopnia uszkodzeń.

Tak dla porównania - remont mostu przedniego do J8, liczony w cenie samych bebechów do wymiany - to poziom około 5 tysi w częściach. To akurat jeden z droższych modeli w ożywianiu - niemniej, polecam sobie zerknąć, ile kosztują zestawy naprawcze (mostów) do J9, czy J12. A to są same łożyska i uszczelnienia - a nierzadko dochodzi również mechanika - półosie, przeguby, czy mechanizm różnicowy.