Problemy po wymianie uszczelki pod głowicą
: 10 maja 2018, 20:51
Witam
W tamtym roku w mojej HDJ100 wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Jeździłem około miesiąca i obserwowałem stopniowy spadek mocy a może bardziej to że przestaje się wkręcać na obroty i zaczyna kopcić. Dałem do sprawdzenia wtryskiwacze i pompę. Coś porobili w szczególności uszczelnienia i po zamontowaniu na silniku niestety dalej to samo czyli bez zmian. Po podpięciu komputera wyświetliło, że kąt wtrysku przestawiony jest o 90 stopni. Zdziwiłem się i znowu zdjęcie pompy i z powrotem do speca od pomp. Ponowne sprawdzenie i czyszczenie wtrysków oraz kolejna wymiana filtra paliwa. Powrót i montaż. Niestety dalej to samo. Nie wchodzi na obroty i kopci. Ręce mi opadły bo nigdy nie miałem czegoś takiego. Może ktoś z WAS się spotkał z czymś takim. Szukałem na forum ale nic konkretnego nie znalazłem. Już mi brakuje pomysłów. Silnik to 1HD - FTE
W tamtym roku w mojej HDJ100 wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Jeździłem około miesiąca i obserwowałem stopniowy spadek mocy a może bardziej to że przestaje się wkręcać na obroty i zaczyna kopcić. Dałem do sprawdzenia wtryskiwacze i pompę. Coś porobili w szczególności uszczelnienia i po zamontowaniu na silniku niestety dalej to samo czyli bez zmian. Po podpięciu komputera wyświetliło, że kąt wtrysku przestawiony jest o 90 stopni. Zdziwiłem się i znowu zdjęcie pompy i z powrotem do speca od pomp. Ponowne sprawdzenie i czyszczenie wtrysków oraz kolejna wymiana filtra paliwa. Powrót i montaż. Niestety dalej to samo. Nie wchodzi na obroty i kopci. Ręce mi opadły bo nigdy nie miałem czegoś takiego. Może ktoś z WAS się spotkał z czymś takim. Szukałem na forum ale nic konkretnego nie znalazłem. Już mi brakuje pomysłów. Silnik to 1HD - FTE