Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 lip 2018, 19:35
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: 17 lut 2018, 19:00 
Offline

Rejestracja: 06 gru 2017, 9:33
Posty: 2
Cześć Wszystkim!

Jestem na kupnie setki, oglądałem dzisiaj ładną sztukę z 2004 i można powiedzieć, że prawie się zdecydowałem. Niestety, żeby nie było za pięknie, już pierwsze metry jazdy próbnej ukazały ogromny luz na kierownicy, na oko jakieś 45 stopni. Jazda była jak po lodzie, ale poza tym nic nie pukało i nie trzeszczało.

Co to może być? Przekładnia kierownicza czy coś innego? I przede wszystkim, ile to będzie kosztować???

Auto typowo autostradowe z kołami 295/45 R20. Czy to może mieć coś z tym wspólnego?

Z góry dzięki za odpowiedź.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lut 2018, 19:06 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5560
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Żeby taki luz uzyskać, to przekładnia kiery by musiała byc całkiem odkręcona od ramy ... :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lut 2018, 19:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2013, 11:59
Posty: 128
Rokfor32 pisze:
Żeby taki luz uzyskać, to przekładnia kiery by musiała byc całkiem odkręcona od ramy ... :wink:


A zdarzały się przypadki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group