Strona 6 z 6

Re: HZJ 105- zmiana przełożenia mostów i transferu.

: 13 sty 2018, 13:40
autor: Bullitt
dohap pisze:Konkret pytanie- masz lift Icona. Cos oprocz sprezyn i amorów (ktorys pelny lift kit)? Skąd sciagales?
Amortyzatory sprowadzałem samodzielnie pod równie samodzielny zestaw liftu, sprężyn i mimośrodow slee.

Jeździłem wieloma terenówkami na wielu zawiasach od Kinga i foxa przez sx armadę i rożne inne wynalazki.

Ten deklasuje wszystko co do tej pory miałem pod dupą.

:-)

P.S. Zakres regulacji twardości jest bardzo szeroki i faktycznie robi bardzo duża różnice.

Wykrzyz ten woz ma po prostu atomowy. Nie widziałem na rodzimym podwórku żadnego cywilnego longa z takimi możliwościami.

Serdecznie polecam choć całość wychodzi w cenie.... No normalnego auta.

:-))

Re: HZJ 105- zmiana przełożenia mostów i transferu.

: 13 sty 2018, 13:46
autor: Bullitt
jezus pisze:Tak na sobotni poranek. Jedna 105-ka na trepadorach druga na jodłach.....
https://www.youtube.com/watch?v=4SpHt_ODTK8
I niech mi ktoś powie, że odstaje ten woz od Parcha albo 80?

Re: HZJ 105- zmiana przełożenia mostów i transferu.

: 13 sty 2018, 21:40
autor: dohap
Poważnie taka roznica jakosciowa w stos do foxa i kinga? Planowalem dwusete na Iconie postawic po wakacjach, ale nie bylo kogo podpytac

Re: HZJ 105- zmiana przełożenia mostów i transferu.

: 14 sty 2018, 14:47
autor: Bullitt
Jakościowo są podobne.

Ale moim zdaniem faktyczny zakres regulacji jest najlepszy w ICON. Od naprawdę twardego na czarne po wykrzyzowy super miękki.

Naprawde polecam.

Mogę na priv jesli chcesz podrzucić kontakt który mi to ogarniał.

Re: HZJ 105- zmiana przełożenia mostów i transferu.

: 16 wrz 2018, 15:50
autor: oradek
Wiem, archeolog się znalazł.

Szukam tematów o zmianie przełożeń w mostach.

Tu temat pojawił się i umarł.

Tymczasem w Patrolach zmiana przełożeń w mostach jest podstawą tuningu w przypadku założenia większych kół.

Zmniejsza się obciążenie elementów napędowych i powracają fabryczne możliwości.

Kylon był jeszcze kilka lat temu aktywny w temacie i widział sens zmiany 4,65 na 5,43 przy zwiększeniu kół z 31 do 35 w patrolu.

Dlaczego w TLC nie jest to popularne?

Jak w Australii czy Islandii zakładają 42"? Przecież bez zmiany przełożeń w mostach to niemożliwe.

Nie znam się, więc może Rokfor albo Kylon podzielą się wiedzą po raz kolejny? :)

Dlaczego w parachatkach jest to wciąż na porządku dziennym a w tlc nie ma o tym mowy? Prędzej większe turbo niż zmiana przełożeń w mostach, skoro w Patrolach się to sprawdza??

Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek

Re: HZJ 105- zmiana przełożenia mostów i transferu.

: 16 wrz 2018, 15:57
autor: kylon
Z prostej i podstawowej przyczyny. Patrolowe silniki nie dają rady zakręcić większym kołem. Nie mniej jednak oczywiście w Toyocie też to można zrobić. Bardziej popularne to było w starych siedemdziesiątkach. Toyota poszła ku nowszemu a Patrole wciąż te same i Nissan nic nowego nie produkuje. Terrano umarło śmiercią naturalną a Navara czy Pathfinder to jeszcze mniej popularne poza asfaltem.