Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 lis 2018, 11:58
www.mtmprofi.pl.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
Post: 13 sty 2018, 14:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2007, 16:04
Posty: 68
dohap pisze:
Konkret pytanie- masz lift Icona. Cos oprocz sprezyn i amorów (ktorys pelny lift kit)? Skąd sciagales?


Amortyzatory sprowadzałem samodzielnie pod równie samodzielny zestaw liftu, sprężyn i mimośrodow slee.

Jeździłem wieloma terenówkami na wielu zawiasach od Kinga i foxa przez sx armadę i rożne inne wynalazki.

Ten deklasuje wszystko co do tej pory miałem pod dupą.

:-)

P.S. Zakres regulacji twardości jest bardzo szeroki i faktycznie robi bardzo duża różnice.

Wykrzyz ten woz ma po prostu atomowy. Nie widziałem na rodzimym podwórku żadnego cywilnego longa z takimi możliwościami.

Serdecznie polecam choć całość wychodzi w cenie.... No normalnego auta.

:-))


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 sty 2018, 14:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2007, 16:04
Posty: 68
jezus pisze:
Tak na sobotni poranek. Jedna 105-ka na trepadorach druga na jodłach.....
https://www.youtube.com/watch?v=4SpHt_ODTK8


I niech mi ktoś powie, że odstaje ten woz od Parcha albo 80?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 sty 2018, 22:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 18:38
Posty: 290
Poważnie taka roznica jakosciowa w stos do foxa i kinga? Planowalem dwusete na Iconie postawic po wakacjach, ale nie bylo kogo podpytac


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 sty 2018, 15:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2007, 16:04
Posty: 68
Jakościowo są podobne.

Ale moim zdaniem faktyczny zakres regulacji jest najlepszy w ICON. Od naprawdę twardego na czarne po wykrzyzowy super miękki.

Naprawde polecam.

Mogę na priv jesli chcesz podrzucić kontakt który mi to ogarniał.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 wrz 2018, 15:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2017, 20:46
Posty: 309
Wiem, archeolog się znalazł.

Szukam tematów o zmianie przełożeń w mostach.

Tu temat pojawił się i umarł.

Tymczasem w Patrolach zmiana przełożeń w mostach jest podstawą tuningu w przypadku założenia większych kół.

Zmniejsza się obciążenie elementów napędowych i powracają fabryczne możliwości.

Kylon był jeszcze kilka lat temu aktywny w temacie i widział sens zmiany 4,65 na 5,43 przy zwiększeniu kół z 31 do 35 w patrolu.

Dlaczego w TLC nie jest to popularne?

Jak w Australii czy Islandii zakładają 42"? Przecież bez zmiany przełożeń w mostach to niemożliwe.

Nie znam się, więc może Rokfor albo Kylon podzielą się wiedzą po raz kolejny? :)

Dlaczego w parachatkach jest to wciąż na porządku dziennym a w tlc nie ma o tym mowy? Prędzej większe turbo niż zmiana przełożeń w mostach, skoro w Patrolach się to sprawdza??

Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 wrz 2018, 15:57 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15223
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Z prostej i podstawowej przyczyny. Patrolowe silniki nie dają rady zakręcić większym kołem. Nie mniej jednak oczywiście w Toyocie też to można zrobić. Bardziej popularne to było w starych siedemdziesiątkach. Toyota poszła ku nowszemu a Patrole wciąż te same i Nissan nic nowego nie produkuje. Terrano umarło śmiercią naturalną a Navara czy Pathfinder to jeszcze mniej popularne poza asfaltem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group