Tydzień z J105
Moderator: luk4s7
Tydzień z J105
nie wiem czy to komuś się przyda ,ale 105 to nadal raczej rzadki widok na naszych drogach ,a miałem szansę pojeździć takową (turystycznie) po Gruzji. Tam wszelkiej maści HZJ są widoczne "na wciąż"
HZJ105 , motór 4,2 wolnossący ,manualna skrzynia, stały napęd z włączaną z kabiny blokadą międzyosiowego mechanizmu różnicowego.dwa sztywne mosty,co oczywiste
elektryczne szyby,manualna klima, proste radio z kasetą. 2 zbiorniki paliwa.. w sumie podobno 130 litrów .
Hak "utylitarny"
W środku klatka bezpieczeństwa -wyglądająca na fabryczne zamówienie
z VIN :
Market
General
Year
09/2002
Make
TOYOTA
Model
LAND CRUISER
Frame
HZJ105
Vehicle characteristics
GRADE: GX: GX TYPE DESTINATION: GCC: GULF CORPORATION COUNCIL DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE ENGINE: 1HZ: 4200CC DIESEL FUEL SYSTEM: DSL2: DIESEL 2 VALVE TRANSMISSION: MTM: MANUAL TRANSMISSION GEAR SHIFT TYPE: 5F: MTM, 5-SPEED FLOOR SHIFT BACK DOOR: SOB: SWING OUT BACK DOOR COLOR CODE: 056 TRIM CODE: FJ10
powinno być chyba Gulf Cooperation Council..
Wrażenia po jakichś 1300 kilometrach po Gruzji? jak najlepsze.. egzemplarz miał swoje drobne wady,ale silnik dawał poczucie pewności .wciągał auto pod strome wzniesienia w zasadzie na dowolnym biegu od 1 do 4 reduktor włączyłem 2x (zachowawczo) Raz nie chciałem zostać w górskiej rzeczce ,drugi raz wycofywałem się z zasypanej śniegiem przełęczy.. Ale myślę,że bez tego też by poszło OK.. spora suma luzów napędów i układu kierowniczego ,ale mimo tego "okręt" prowadził się dość pewnie i dawał dużo przyjemności ..prędkość max (w moim przypadku ) 120 ,spalanie na pewno nie przekroczyło średnio 11 litrów .
Fotele ? po 400 kilometrach zakrętów i wspinaczki - dal mnie super ,żadnych problemów z plecami czy nogami .dłużej jechać się nie zdarzyło..
Generalnie ,nie obraziłbym się jakby taki kiosk stał pod moim domem..
HZJ105 , motór 4,2 wolnossący ,manualna skrzynia, stały napęd z włączaną z kabiny blokadą międzyosiowego mechanizmu różnicowego.dwa sztywne mosty,co oczywiste
elektryczne szyby,manualna klima, proste radio z kasetą. 2 zbiorniki paliwa.. w sumie podobno 130 litrów .
Hak "utylitarny"
W środku klatka bezpieczeństwa -wyglądająca na fabryczne zamówienie
z VIN :
Market
General
Year
09/2002
Make
TOYOTA
Model
LAND CRUISER
Frame
HZJ105
Vehicle characteristics
GRADE: GX: GX TYPE DESTINATION: GCC: GULF CORPORATION COUNCIL DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE ENGINE: 1HZ: 4200CC DIESEL FUEL SYSTEM: DSL2: DIESEL 2 VALVE TRANSMISSION: MTM: MANUAL TRANSMISSION GEAR SHIFT TYPE: 5F: MTM, 5-SPEED FLOOR SHIFT BACK DOOR: SOB: SWING OUT BACK DOOR COLOR CODE: 056 TRIM CODE: FJ10
powinno być chyba Gulf Cooperation Council..
Wrażenia po jakichś 1300 kilometrach po Gruzji? jak najlepsze.. egzemplarz miał swoje drobne wady,ale silnik dawał poczucie pewności .wciągał auto pod strome wzniesienia w zasadzie na dowolnym biegu od 1 do 4 reduktor włączyłem 2x (zachowawczo) Raz nie chciałem zostać w górskiej rzeczce ,drugi raz wycofywałem się z zasypanej śniegiem przełęczy.. Ale myślę,że bez tego też by poszło OK.. spora suma luzów napędów i układu kierowniczego ,ale mimo tego "okręt" prowadził się dość pewnie i dawał dużo przyjemności ..prędkość max (w moim przypadku ) 120 ,spalanie na pewno nie przekroczyło średnio 11 litrów .
Fotele ? po 400 kilometrach zakrętów i wspinaczki - dal mnie super ,żadnych problemów z plecami czy nogami .dłużej jechać się nie zdarzyło..
Generalnie ,nie obraziłbym się jakby taki kiosk stał pod moim domem..
Re: Tydzień z J105
przepraszam,za literówki ,ale jeszcze nie umiem edytować postów..
Re: Tydzień z J105
Postów się nie da edytować po upływie kilku minut od wysłania. Literówki i inne tego typu trzeba poprawiać przed wysłaniem. Jest użyteczna funkcja podglądu obok przycisku wyślij.Naroy pisze:przepraszam,za literówki ,ale jeszcze nie umiem edytować postów..
Re: Tydzień z J105
Podeślij namiar na firmę gdzie wynajmowałeś auto.
Re: Tydzień z J105
podeslij na Pw rowniez namair
, albo po prsotu jak to nei hiper tajemnica zawiwes tu komus ie przyda peweni raz na rok
, albo po prsotu jak to nei hiper tajemnica zawiwes tu komus ie przyda peweni raz na rok
Re: Tydzień z J105
Żadna tajemnica..
Kolega Zura regularnie wypożycza Toyoty Polakom (wspominał o niejakim Mariuszu z Podróże4x4,)
4x4 Car Rent <4x4carrent@gmail.com , Zura
4x4carrental.ge
cena za 105 lub Patrola 4,2 to 75-80 usd
Pojazd ubezpieczony,podstawiony pod hotel (możliwość dogadania się Tbilisi czy Kutaisi),brak kaucji choć drobne uszkodzenia ,do 100 usd -po stronie wynajmującego .
My byliśmy zadowoleni , choć oczywiście warto zajrzeć pod maskę przed odbiorem auta.. u nas była luźna klema masowa (A z narzędzi- kombinerki ) ale wszystko i tak poszło fajnie..
Kolega Zura regularnie wypożycza Toyoty Polakom (wspominał o niejakim Mariuszu z Podróże4x4,)
4x4 Car Rent <4x4carrent@gmail.com , Zura
4x4carrental.ge
cena za 105 lub Patrola 4,2 to 75-80 usd
Pojazd ubezpieczony,podstawiony pod hotel (możliwość dogadania się Tbilisi czy Kutaisi),brak kaucji choć drobne uszkodzenia ,do 100 usd -po stronie wynajmującego .
My byliśmy zadowoleni , choć oczywiście warto zajrzeć pod maskę przed odbiorem auta.. u nas była luźna klema masowa (A z narzędzi- kombinerki ) ale wszystko i tak poszło fajnie..
Re: Tydzień z J105
zawsze warto zagladac! zenią nieraz absolutne zonki i wystawki.
w maroko na 20 wydanych patroli mielismy chyba 5/6 total neinadaajcych sie do jazdy
olej, klocki , rurki w silniku dyndajace czesci. gdybysmy ruszyli po 30km bylibysmy w dupie
dzieki za adres!
w maroko na 20 wydanych patroli mielismy chyba 5/6 total neinadaajcych sie do jazdy
olej, klocki , rurki w silniku dyndajace czesci. gdybysmy ruszyli po 30km bylibysmy w dupie
dzieki za adres!
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 maja 2016, 23:08
Re: Tydzień z J105
Też jeździłem 105 z tej firmy, ale nie dokładnie tym autem.
Zrobiliśmy 2500 km po Gruzji bez żadnej awarii.
Polecam tą firmę
Zrobiliśmy 2500 km po Gruzji bez żadnej awarii.
Polecam tą firmę