To co poniżej to moja skrzynia oryginalna na wóżku po prawej stronie a to co widać na ziemi to skrzynia od HDJ 80- która nie wchodzi bo jest za krotka (w sensie lewarek uderza o konsolę i nie da rady wrzucić biegu 1, 3 i 5):
To co poniżej to moja ori skrzynia ze 105:
A tutaj to co przysłali mi z Poznania, jako oryginalna skrzynię do 105:
Fotka nalepki z redkutora który przyjechał z Poznania:
Zwróćcie uwagę na totalnie inne mocowanie lewarków, oraz inną dżwignię zmiany pozycji w reduktorze.
Chciałem zamienić lewarki na mój z ori skrzyni, i prawie jest OK, ale niestety sworzeń w skrzyni z Poznania nie pasuje do lewarka z ori skrzyni....
Dżługo szukałem na necie i znalazłem info od gościa zajmującego się przebudową skrzyń że do 105 szly skrzynie z dwiema różnymi opcjami mocowań lewarków (zdjęcie nr. 3 dokłądnie widać róznicę mocowań- ja mam w oryginale to małe po lewej a przyszło z tym dużym po prawej - i jak sądzę zależy to od typu reduktora który siedzi przy skrzyni (z silniczkiem czy bez):
http://www.gumtree.com.au/s-ad/lockridg ... 1057747845" onclick="window.open(this.href);return false;
No i co teraz?
:-/
P.S. Ufff uporałem się z tymi fortami