Mam Lc 4,7 na 4-ro biegowym automacie. Pięknie robi, szybka reakcja na gaz i najważniejsze obroty rosną razem z prędkością. Bardzo mi to pasuje i nawet jakoś specjalnie nie brakuje mi tego 5-tego biegu. Auto robi wrażenie dynamicznego przy zupełnej ciszy.
Wczoraj latałem LC 4,2 diesel na 5-cio biegowym automacie (po lifcie) i mocno mnie automat zaskoczył. Po pierwsze jest głośny ale najgorsze jest to, że jedzie się jak "skuterem" , obroty stoją a prędkośc rośnie ?!. Dziwne uczucie. Rozumiem , że robi to konwenter ? Słyszałem, że 4-ro biegowych skrzyniach w dieslu tak się działo ale w tym nowym nigdzie tego nie przeczytałem. Jest to strasznie irytujące dla mnie.
I teraz pytanie : w wersji z 5-cio biegową skrzynią w benzynie 4,7 też tak pracuje skrzynia (na "konwenterze") czy tak jak powinno być prędkość rośnie= obroty rosną?
Praca automatu w 4,7 po lifcie vs przed liftem vs diesel.
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 wrz 2014, 16:55
- Kontakt:
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: Praca automatu w 4,7 po lifcie vs przed liftem vs diesel
zależy od prędkości, do 60 km/h idzie przez konwerter, pózniej włącza się lock up.