Witam
Pytanie do posiadaczy 4,7 jaka opinia co do silnika benzynowego, częstości regulacji zaworów, współdziałania silnika z lpg, problemach i wnioskach w porównaniu do diesla.
Pozdr.
TLC UZJ100, 4,7 + lpg- parę pytań
Moderator: luk4s7
TLC UZJ100, 4,7 + lpg- parę pytań
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2013, 14:33 przez Remiołek, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Edycja tytułu.
Powód: Edycja tytułu.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Toyota Land Cruiser HDJ 100 4,7 lpg
w porównaniu do diesla do UZJ100 (bo takie jest prawidłowe oznaczenie modelu z motorem benzynowym) to prawdziwa rakieta, i to bez znaczenia czy na benzynie czy na gazie
duzy wpływ na to odczucie ma również inny typ automatycznej skrzyni biegów (w UZJ jest zdaje sie A343F), ktora jest wyraźnie bardziej "dynamiczna" - zwłaszcza na starcie - od stosowanej w HDJ A442F)
tyle wiem, UZJ z gazem jechałem tylko chwile - na zewnątrz irytujące było "cykanie" wtryskiwacza (-y?) gazu po przejsciu na paliwo gazowe (ale to pierdoła, choc psuło wrazenie ładnie pracującego v8
duzy wpływ na to odczucie ma również inny typ automatycznej skrzyni biegów (w UZJ jest zdaje sie A343F), ktora jest wyraźnie bardziej "dynamiczna" - zwłaszcza na starcie - od stosowanej w HDJ A442F)
tyle wiem, UZJ z gazem jechałem tylko chwile - na zewnątrz irytujące było "cykanie" wtryskiwacza (-y?) gazu po przejsciu na paliwo gazowe (ale to pierdoła, choc psuło wrazenie ładnie pracującego v8
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8429
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Toyota Land Cruiser HDJ 100 4,7 lpg
Tylko europejskie UZJ miały lekką skrzynię A343F. Na pozostałe rynki ten model szedł z mocniejszą skrzynią, taką jak dla diesli.
Co odczucia dynamiki - prawda, ale tylko w aucie seryjnym, niedoszpejowanym. Wraz ze wzrostem masy (lub np. z przyczepą) wygrywa kosmiczny moment obrotowy turbodiesla, podobnie jest również z apetytem na paliwo - TD są mniej wrażliwe na dodatkowe obciążenie.
Instalacja gazowa - może być już problem z dobraniem odpowiednio wydajnego parownika, ale poza tym nie ma tam żadnych sensacji i cudów - dobrze dobrany zestaw ma działać. No albo wtrysk gazu w fazie ciekłej.
Co odczucia dynamiki - prawda, ale tylko w aucie seryjnym, niedoszpejowanym. Wraz ze wzrostem masy (lub np. z przyczepą) wygrywa kosmiczny moment obrotowy turbodiesla, podobnie jest również z apetytem na paliwo - TD są mniej wrażliwe na dodatkowe obciążenie.
Instalacja gazowa - może być już problem z dobraniem odpowiednio wydajnego parownika, ale poza tym nie ma tam żadnych sensacji i cudów - dobrze dobrany zestaw ma działać. No albo wtrysk gazu w fazie ciekłej.
Re: TLC UZJ100, 4,7 + lpg- parę pytań
Dzięki panowie!
To co kupić w benzynie , mało tego na polskim rynku i brak opinii. Dużym powodzeniem cieszą się te modele na Ukrainie i w Rosji, będąc w Doniecku głowa bolała od ogladania się
Na coś szczególnie uważać przy oględzinach?
Pozdr.
To co kupić w benzynie , mało tego na polskim rynku i brak opinii. Dużym powodzeniem cieszą się te modele na Ukrainie i w Rosji, będąc w Doniecku głowa bolała od ogladania się
Na coś szczególnie uważać przy oględzinach?
Pozdr.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: TLC UZJ100, 4,7 + lpg- parę pytań
nikt nie npisał, żeby "kupić w benzynie"...
Re: TLC UZJ100, 4,7 + lpg- parę pytań
Jakieś bidne to forum Hello
Re: TLC UZJ100, 4,7 + lpg- parę pytań
to żeby nie było bidne pochwal się jaką masz w końcu instalacje, jakie zbiorniki, jak zamontowane, ile czasu spędzasz przy dystrybutorze i jak się to wszystko sprawuje bo zadawać pytania jest łatwo ale schylić się żeby zrobić fotkę i napisać coś dla potomnych to już się nie chcerembacz pisze:Jakieś bidne to forum Hello